הטורבן שנעלם מסעיר את הערבים: באיזה לוק מעדיפים את נסראללה?

תמונה של חסן נסראללה עם מפקד 'כוח קודס' במשמרות המהפכה האיראניים מסעירה את העולם הערבי • בצילום נראה מזכ"ל החיזבאללה במראה שונה מהרגיל: ללא הטורבן המוכר לראשו
נתן פרל
י"ט אדר התשע"ח / 05.03.2018 23:36

הרשתות החברתיות בעולם הערבי סערו היום (שני) בעקבות תמונה נדירה, המתעדת פגישה של מפקד ‘כוח קודס’ במשמרות המהפכה האיראניים, קאסם סולימאני, ומזכ”ל חיזבאללה, חסן נסראללה – במראה לא שגרתי.

שכן, בניגוד לכל הופעותיו הפומביות, נסראללה נראה בתמונה כשהוא ללא הטורבן המוכר לראשו, ולבוש בצבע לבן.

רועי קייס, הכתב לענייני ערבים בתאגיד החדשות ‘כאן’, מדווח כי בסוכנות הידיעות האיראנית ‘פארס’ בגרסה הערבית הכתירו את התמונה כ”תמונת היום”, וברשת ‘אל-ערבייה’ הסעודית הציגו את התמונה ותהו: “מי ביקר את מי?”.

גם דובר צה”ל בערבית, רס”ן אביחי אדרעי, פרסם את התמונה בדף הפייסבוק שלו, לצד תמונה שגרתית של נסראללה, ושאל את הגולשים: “איזה לוק אתם מעדיפים למזכ”ל ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה? עם הטורבן או בלי? בידיעה שהוא לובש את הטורבן במשימת עבודה מחוץ למאורה האיראנית שלו, כדי לבצע משימה מסוימת, בעוד הוא מוריד אותו ומרגיש בבית כשהוא נמצא בתוך המאורה ומקבל שיעורים ומסרים. איזה מראה הדור אתם מעדיפים?”

קייס מציין, כי לפי שעה, באף פרסום של כלי התקשורת לא נכלל מידע מאומת בנוגע למועד הפגישה בין שני האישים או מיקומה. עם זאת, עלתה ההערכה כי לא מדובר בתמונה ישנה, אלא מהתקופה האחרונה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מתחילים לקצר את נסראללה מלמעלה.
    06/03/2018 09:32
    ארנון ישכר