מהלומות, דלת נעולה ושוטר: הורי החינוך המיוחד באלעד הפגינו • צפו

הורי תלמידי כיתות החינוך המיוחד בתלמוד תורה 'דעת יוסף', הגיעו להפגין בישיבת מועצת העיר אלעד על שילידיהם לומדים במקומות לא תקינים, אולם נתקלו בדלתות סגורות ושוטר • במקום התפתחו צעקות, דחיפות ומהלומות: "שרוליק פרוש וחבורתו מצפצפים על כולם ומתנהגים כמו המאפיה"
אריה ריבקינד
י"ז אדר התשע"ח / 04.03.2018 21:39

משרד החינוך הודיע לעיריית אלעד, כי באם ליקויי הבטיחות בכיתות החינוך המיוחד של תלמוד תורה מעיין החינוך ‘דעת יוסף’ לא יתוקנו עד סוף חודש מרץ, הרי שהמשרד לא יחדש את הרישיון והתקצוב לשנת הלימודים הבאה – תשע”ט.

בתחילת שנת הלימודים תשע”ח פתחה הנהלת התלמוד תורה שתי כיתות חינוך מיוחד. אולם, מאחר שבבניין ממוקם בית כנסת ספרדי עוד מהתקופה בה לא היה שימוש בכל שטח בית הספר – הכיתות מצאו עצמן ללא מקום לימודים מתאים, כאשר הילדים לומדים בחדרים קטנים ובלתי בטיחותיים.

אולם מאחר שבית הכנסת לא פונה לטובת כיתת החינוך המיוחד, למרות הדרישה שהוצבה בפני גבאי בית הכנסת, מאיימים במשרד החינוך להפסיק את התקציבים לעיר החרדית – עד שהמהלך יוסדר, והכיתות ימוקמו בתנאים תקינים.

אלא שלפי שעה נראה כי ראש העיר ישראל פרוש לא ממהר לבצע את המוטל עליו.

הורי התלמידים, שקצה סבלנותם, הגיעו הערב (ראשון) להפגין בישיבת מועצת העיר בבניין העירייה, אולם נתקלו בדלתות סגורות ושוטר – ובמקום התפתחו צעקות, דחיפות ומהלומות.

“שרוליק פרוש הורה לנעול את הקומה בה ממוקמים משרדי העירייה ולשכתו”, אומר אחד המפגינים. “זו חוצפה שאין כדוגמתה. בנוסף הוא דאג להציב שם שוטר”.

לדבריו, “הורי הילדים מהחינוך המיוחד הגיעו ללשכתו של שרוליק פרוש כדי למחות על העוול שנגרם לילדים, אך נתקלו בדלת נעולה ושוטר מנע מהם להתקרב ללשכת ראש העיר. פרוש וחבורתו מצפצפים על כולם ומתנהגים כמו המאפיה”, הוא אמר בזעם.

מעיריית אלעד לא התקבלה תגובה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אלעד
    06/03/2018 06:57
    יגח
  1. התנהגות צ’אחצ’אחית