לפיד ו’הפעיל החרדי’ הפכו לבדיחת רשת: “ליפמן היה תפוס בקאמרי?”

יו"ר מפלגת 'יש עתיד' הפגין נגד חוק הגיוס, כשלצידו 'פעיל חרדי' בתחפושת • מהר מאוד נחשפה זהות הפעיל - וגולשים החלו לחבוט: "אפילו שאבבניק חרדי אחד! לא הסכים לעמוד לצידו של לפיד", ו"אני מתלבט מי מבין שני השחקנים בתמונה אמין יותר" • יש עתיד: "התחפש על דעת עצמו לחרדי, כאקט מחאה"
אבי כץ
י"ז אדר התשע"ח / 04.03.2018 12:02

יו”ר מפלגת ‘יש עתיד’, יאיר לפיד, התייצב הבוקר (ראשון) בתחנת רכבת מרכז בתל אביב, כדי להפגין נגד חוק הגיוס, אותו מנסות הסיעות החרדיות לאשר בכנסת, כאשר לצידו ‘פעיל חרדי’ שאחז בשלט עליו נכתב: “מי שמאמין לא משתמט”.

אלא שלא חלף זמן רב ולפיד, יחד עם “הפעיל החרדי” בתחפושת, שהתגלה כדייב מנדלשטם, תושב נתניה –  הפכו לבדיחה היומית של הגולשים ברשתות החברתיות.

גיא קמלמכר, העוזר הפרלמנטרי של רוברט אילטוב מישראל ביתנו, כתב: “אני חושב שאפשר להגיד בלב שלם שמקום המדינה לא היה פוליטיקאי שזלזל באינטליגנציה של הציבור יותר מיאיר לפיד.

“הבחור מצד ימין חרדי כמו שאני אסטרונאוט, לחרדים אין סיכות על הכיפה השחורה והם לא לובשים חולצות שחורות (של ״יש עתיד״?) מתחת למכופתרת הלבנה. הלכתי להקיא”.

“זה מעודד לגלות שאפילו שאבבניק חרדי אחד! לא הסכים לעמוד לצידו של לפיד, עד שהיה זקוק לגייס שחקן בלתי מוצלח בעליל”, הגיב מוטי שטיגליץ.

עיתונאי וואלה יקי אדמקר כתב, לצד תמונות של הפעיל: “תראו איזה מהפך של חזרה בתשובה עוברים התומכים של יאיר לפיד”.

יונתן אוריך, איש הניו מדיה של נתניהו הגיב לו: “הלוואי עליי כזו התחזקות”.

אריה ארליך ממשפחה כצייץ: “אני מתלבט מי מבין שני השחקנים בתמונה אמין יותר”.

ואיש יחסי הציבור החרדי אבי בלומנטל תהה: “דב ליפמן היה תפוס בקאמרי?”

ממפלגת יש עתיד נמסר לחרדים 10: “לאחר בדיקה התברר כי הבחור פעיל של יש עתיד שהתחפש על דעת עצמו לחרדי, כאקט מחאה נגד חוק ההשתמטות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דווקא תחפושת מעולה. מעביר את המסר בצורה חדה וברורה.....
    04/03/2018 14:22
    בוריס' כרשינא