ונהפוך הוא: הילד שלקה בליבו התחפש לפראמדיק שהציל את חייו

חובשי מד"א התרגשו כשהילד שלום בער יונה שלקה בדום לב וניצל על ידי טיפול של פראמדיק התחפש למצילו • אמו של שלום דובער: "כבר מתחילת חודש אדר הוא מחכה להתחפש לפאראמדיק מד"א והיום הוא כל כך התרגש"
דוד ליבוביץ
י"ג אדר התשע"ח / 28.02.2018 10:50

ונהפוכו: שלום דובער יונה, ילד שלקה בדום לב וחייו ניצלו בזכות הטיפול של פאראמדיק מד”א התחפש למי שהציל אותו.

יונה, בן 12 מערד, לקה לפני כשנתיים בדום לב וטופל על ידי אלישיב אמיתי וחובש בכיר במד”א ישראל כץ. השנה, התרגשו במיוחד צוותי מד”א בערד, כששלום דובער התחפש למי שהציל אותו: פאראמדיק במגן דוד אדום.

קרן, אמו של שלום: “כבר מתחילת חודש אדר הוא מחכה להתחפש לפאראמדיק מד”א והיום הוא כ”כ התרגש, הבאנו אותו לניידת טיפול נמרץ שבה הוא פונה, העלנו חוויות ודיברנו על האירוע, אבל ברוך השם היום הכל מאחורינו ושלום בא לבקר את הצוות שהציל את חייו, להודות להם ולהרגיש קצת איך מצילים חיים.

“אני מודה לאלישיב וישראל היקרים על הטיפול המסור והצלת החיים של בננו היקר שלום. הם שליחים של בורא עולם ועושים עבודת קודש שאין שניה לה”.

אלי בין, מנכ”ל מד”א: “לא תמיד החובשים והפארמדיקים שמעניקים טיפול ראשוני מציל חיים יודעים מה סוף הסיפור והאם מי שטיפלו בו התאושש לחלוטין. במקרה הזה קיבלו החובשים והפאראמדיקים הפתעה מילד מתוק שרואה בהם מודל לחיקוי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הכרת הטוב
    28/02/2018 20:32
    יאיר
  1. כאלה כתבות אני אוהב.
    אני מודה שנחנקתי מהתרגשות.
    ישר כוח למצילים ששכרם גדול מאוד. הרי כל צאצא שיבוא מהילד המתוק הזה יזקף גם לזכותם.