בניזרי: “נורית ליטמן פיתתה את עד המדינה נגדי בממתקים וסנדוויצ’ים”

השר לשעבר מש"ס: "עד המדינה מודה: 'הכניסו לי מילים'. זו הייתה קניית עדות, זו מאפייה. אני זועק את זה לכל אורך הדרך, אני חף מפשע" • "לא נראה לי שאתבע אותו, כי אני לא מגיע לשפלות כזו"• "אפגש עם עורכי-הדין שלי, נראה איך אנחנו מקדמים את זה. נפנה ליועץ המשפטי"
יוני גרין
י"ב אדר התשע"ח / 27.02.2018 14:21

 

השר לשעבר מש”ס, הרב שלמה בניזרי, העניק הבןקר (שלישי) ראיון למנדי ריזל ברדיו 101.5, התייחס להצהרה של עד המדינה נגדו, משה סלע, והבהיר כי הוא מתכוון לתבוע את המדינה על שהשליכה אותו לכלא.

“עזרתי לעד המדינה במשך שנים בפן האישי, והייתה חלופת מתנות הדדיות ואפילו לקחתי ממנו הלוואה – אבל החזרתי אותה בשלבים”, פתח הרב בזניזרי. “במשך שנתיים וחצי הוא שתק, אבל בסופו של דבר – והוא הודה על כך בעדויות שלו – מחקו לו 17 מיליון ש”ח חובות, כדי שיאמר ‘נתתי שוחד’. למרות זאת, מהכול זוכיתי, למעט דברים קטנים והזויים”.

הרב בניזרי הצהיר: “אנחנו לא נעבור על זה לסדר היום על דבר כזה, אחרי שהוכפשתי בשמי, ממש שפכו את דמי, את כספי, חיי, משפחתי, ההורים שלי חטפו אירועים ונפטרו בתקופה הזו. אני לא הולך לשתוק, אבל אני לא נאיבי שמדינת ישראל תבוא ותודה, אבל עד המדינה מודה: ‘הכניסו לי מילים’ ואמרו לי מה להגיד”.

לדבריו, “פרקליטת ירושלים נורית ליטמן הייתה מביאה לו כל יום סנדוויצ’ים, ממתקים מיוחדים, כדי לקנות אותו. זו קניית עדות, זו מאפייה. אני זועק את זה לכל אורך הדרך, אני חף מפשע”.

השר לשעבר הדגיש: “מילה לא רציתי לדבר איתו. מאז ועד עכשיו לא דיברתי איתו – והנה פתאום הוא אומר: ‘שיקרתי, בניזרי חף מפשע’. זה לא לבקש סליחה ממני אלא מההורים ז”ל, מאשתי, מהילדים, מאלפי תלמידים וקרובי משפחה – מהם צריך לבקש סליחה”.

הרב בניזירי הוסיף: “אני באופן אישי אדם נינוח ואומר כל לילה לפני השינה ‘הריני מוחל וסולח לכל מי שהכעיס והקניט אותי או שחטא כנגדו’. לא נראה לי שאתבע אותו, כי אני לא מגיע לשפלות כזו. אני לא רואה את עצמי תובע אותו. בערב אפגש עם עורכי-הדין שלי ונדון בנושא, נראה איך אנחנו מקדמים את זה. נפנה ליועץ המשפטי”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חבל הרב בניזרי
    27/02/2018 18:50
    תשקורת
  1. על הזמן שלך, כדי להתנגח במערכת הארורה והנקמנית הזו.
    לך תדע אם לא ינסו לקום בך שוב.
    שב במקומך, ותן לה’ לשלם להם את גמולם הרע שבעתיים אל חיקם.