שלמה בניזרי תקף: אדמונד לוי אמר ‘תשמע אני הולך להיכנס בבניזרי’

השר לשעבר מש"ס, התראיין יחד עם עד המדינה, משה סלע, לשרון גל ברדיו גלי ישראל • "ככה הוא סגר שם עם הקליקה שלו בבית המשפט העליון. כן, אמר לי את זה שר בכיר ששמע את זה מיעקב נאמן, לכן לא היו מוכנים בכלל לדון בבקשה שלי לדיון נוסף"
אריה ריבקינד
י"א אדר התשע"ח / 26.02.2018 15:02

השר לשעבר מש”ס, שלמה בניזרי, התראיין היום (שני) יחד עם עד המדינה, משה סלע, לשרון גל ברדיו גלי ישראל.

בניזרי אמר: “אחד השרים הבכירים ביקר אותי במעשיהו ואני אמרתי לו שנלחמתי מיד שאני אקבל דיון נוסף בעליון, אחרי ארבע שנים – זה הרי זועק לשמים. הגיע אלי אחד השרים הבכירים שדיבר עם איך קוראים לו, זה שנפטר, העו”ד הבכיר שהיה באותה תקופה שר המשפטים, עם הכיפה הסרוגה, יעקב נאמן ז”ל, באמת היה אדם נאמן.

“הוא אמר שהוא יודע, מתוך מערכת המשפט, ככה הוא אמר לי, אותו שר, שאמר לו יעקב נאמן, שאדמונד לוי אמר: ‘תשמע, אני הולך להיכנס בבניזרי, בתנאי שאתם לא נותנים לו דיון נוסף’, אני אף פעם לא סיפרתי את זה ‘בתנאי שאתם לא נותנים לו דיון נוסף’, ככה הוא סגר שם עם הקליקה שלו בבית המשפט העליון. כן, אמר לי את זה שר בכיר ששמע את זה מיעקב נאמן, לכן לא היו מוכנים בכלל לדון בבקשה שלי לדיון נוסף”.

סלע: “אני אוסיף עוד משהו ברשותך, אני בעליון, כשהיינו בעליון, שלחתי את הבת שלי עם מכתב, הבת שלי הבכורה, כי המשטרה לא נתנה לי לבוא לעליון, אמרה לי בשום פנים ואופן. אמרתי להם שאני רוצה ללכת להעיד, לא יכול להיות מצב שהוא הגיע לעליון. אז כדי לעקוף את מערכת המשפט, את המשטרה, שלחתי את הבת שלי עם מכתב מסודר לשופט, שבו אני מתחרט ואני טוען שהוא חף מפשע ונקי, זה היה ביום הערעור שלו, שהוא קיבל ארבע שנים.

“היא מנופפת את הדף, יושבת בבית משפט, רוצה לדבר עם השופט, להגיד לו ‘ הנה, זה מאבא שלי, עד המדינה’, לא התייחסו אליה”.

בניזרי: “יש פה מערכת מאוד מאוד ישנה, שצריך לעשות שם ביעור חמץ באזור הזה, גם במשטרה, גם בפרקליטות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות