הצהרת תובע נגד האמא מאשדוד שהציתה דירתה כששני ילדיה בפנים

חקירת המשטרה, ממנה עלה כי האישה חשודה בהצתת דירתה בשעה ששני ילדיה הקטנים היו עמה בבית - הבשילה היום ל'הצהרת תובע' • מעצרה של האם הוארך בשלושה ימים נוספים
חיים טוויל
י"א אדר התשע"ח / 26.02.2018 13:17

בית המשפט באשקלון האריך היום  – לבקשת חוקרי המשטרה, ולאחר שהפרקליטות הצהירה על כוונה להגיש כתב אישום – את מעצרה של תושבת אשדוד, בת 29, החשודה בהצתת דירתה בשעה ששני ילדיה היו עמה בבית.

חקירת המשטרה, ממנה עלה כי דירתה של החשודה עלתה באש ביום שבת לפני שבוע, כאשר החשודה נמצאת בתוך הדירה יחד עם שני ילדיה הקטנים, הבשילה היום לכדי ‘הצהרת תובע’ על הכוונה להגיש כתב אישום נגדה כבר בימים הקרובים על ידי פרקליטות דרום.

לבקשת חוקרי המשטרה, האריך בית המשפט  את מעצרה של האם בשלושה ימים נוספים – עד יום רביעי הקרוב, בשעה 13:30.

כפי שדווח בחרדים 10, השריפה החלה להשתולל בבית המשפחה ברובע ח’ באשדוד, קרוב לצאת השבת.

בתיעוד  של רגעי הדרמה האחרונים נראית האם יושבת על אדן החלון בקומה השנייה של הבניין, לאחר שהשליכה את ילדיה לעבר תושבים ששהו למטה ותפסו אותם, כשעשן עולה מאחוריה.

כוחות הכיבוי וההצלה שהגיעו למקום העמידו סולם, ואחד הלוחמים עלה וחילץ אותה. לאחר מכן לוחמי האש פרצו אל הדירה ופעלו לכיבוי השריפה.

כוחות הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני לאם, ושני ילדים בגילאי 4 ו-5, שסבלו משאיפת עשן. הם פונו לבי”ח אסותא באשדוד כשמצבם בינוני.

אלא שבעוד שבתחילה הוגדרה האם כגיבורה וזכתה לתשואות על כך שהצילה את ילדיה מתוך הלהבות, למחרת השריפה חלה התפתחות דרמטית בחקירה, כאשר האמא הפכה לחשודה.

מהחקירה, שכבר בתחילתה העלתה תהיות, עלה כי ככל הנראה האש הוצתה בכוונה, וכי כאשר פרצו הלהבות היא התחרטה וחילצה אותם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות