אחרי שנטש את וואלה: אראל סג”ל עוזב את גל”צ ועובר לרדיו 103FM

איש התקשורת אראל סג"ל הודיע הבוקר לגלי צה"ל כי הוא עוזב את התחנה: צפוי לעבור לרדיו 103FM • ביום חמישי האחרון הודיע סג"ל בשידור חי בערוץ 20 כי הוא עוזב את אתר וואלה שם עבד כפובליציסט
אבי כץ
י"א אדר התשע"ח / 26.02.2018 10:21

אחרי שהודיע על עזיבת אתר וואלה: איש התקשורת אראל סג”ל עוזב את גלי צה”ל ועובר לרדיו 103FM.

סג”ל יגיש בתחנה תכנית אקטואליה יומית באורך שעה ב-11:00 בבוקר. מדובר במשבצת זהה לתכנית שהגיש בגלי צה”ל בשנתיים האחרונות – וזכתה לפופולריות רבה.

ברדיו 103FM אומרים כי הצטרפותו של סג”ל לתחנה האזורית מגיעה במסגרת שורת מהלכים לחיזוק רצועות האקטואליה של התחנה.

סג”ל כבר הגיש בעבר מגוון תוכניות אקטואליה ברדיו 103FM.

סג”ל מסר בתגובה: “אני שמח לחזור הביתה, כשחקן מרכזי, אל 103FM, התחנה שממנה התחלתי ובה גדלתי, כדי לתרום את חלקי. אני מקווה להמשיך את העבודה הטובה שעושים כל השחקנים בתחנה”.

מנכ”ל 103FM אור צלקובניק: “אראל סג”ל סוגר מעגל וחוזר הביתה. מדובר בשדרן רדיו מצוין ועתיר ניסיון. מקומו הוא ב-103FM, היכן שעושים רדיו מעולה וחזק, למגוון הקהלים בכל רחבי הארץ”.

ביום חמישי האחרון, במהלך תכנית ‘הפטריוטים’ אותה הוא מגיש מדי ערב בערוץ 20, הודיע סג”ל בשידור חי על התפטרותו מאתר ‘וואלה’. “אני כבר לא שם. אני מבשר את זה כך, כי אני לא מוכן להיות במקום הזה, אני לא מוכן להיות עלה תאנה של אף אחד”.

תכנית הרדיו של סג”ל בתחנת הרדיו הצבאית הייתה רצועת השידור המואזנת ביותר מבין תכניות האקטואליה בתחנה – בפער ניכר מהמתחרות.

כך עלה מנתוני הרייטינג של משדרי גל”צ במדיה הדיגיטלית שנחשפו באתר האינטרנט ‘מידה’ לפני כחודשיים.

לפי הנתונים, בחודשים ינואר-אוגוסט 2017, התכנית של סג”ל נחשפה ליותר ממיליון מאזינים, המהווים כמעט רבע מכלל מאזיני תכניות גל”צ באינטרנט ובאפליקציה של התחנה.

יודגש, כי הנתונים אינם מתייחסים להאזנה דרך מקלט הרדיו, אלא דרך אמצעי המדיה הדיגיטליים כמו מחשבים ניידים ונייחים, טלפונים חכמים ומכשירי טאבלט. מדובר בהאזנה וולונטרית בה המאזין בוחר בעצמו לאילו מהתכניות הוא מעוניין להקשיב, ללא תלות בשעת השידור המקורית של התכניות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות