שדולת הנשים דורשת להדיח מיידית את הרבצ”ר I הסיבה? זלזל בלוחמות

הרב צבאי הראשי הרב איל קרים אמר לתמידי מכינה על החיילות הלוחמות: "הן מוכנות למסור את נפשן ולהגן על גבול ממנו לא חדר מחבל ב-2,000 השנים האחרונות"
חיים טוויל
י' אדר התשע"ח / 25.02.2018 19:49

שדולת הנשים זועמת על התבטאויותיו של הרב הצבאי הראשי (הרבצ”ר), הרב איל קרים, בנושא גיוס בנות לצבא.

לפי דיווח בישראל היום, הרבצ”ר התייחס בשיחה עם תלמידי מכינה, לחיילות הלוחמות – ואמר: “במקום לשתות קפה בדיזנגוף, הן מוכנות למסור את הנפש ולהגן על הגבול שממנו לא חדר מחבל ב-2,000 השנים האחרונות”.

הרבצ”ר גם הכעיס את ארגוני הנשים על שכינה  תא”ל אופק בוכריס, שהורשע בהסדר טיעון במעשים חמורים: “אדם שעשה את התפקידים הכי משמעותיים, אדם ירא שמיים”.

בעקבות הדברים, שיגרה היום שדולת הנשים מכתב לרמטכ”ל, רא”ל גדי אייזנקוט, בדרישה לפטר מיד את הרבצ”ר.

משדולת הנשים נמסר: ״מול קהל של חיילים לעתיד, בחר הרבצ”ר.. לזלזל בתפקידים שמבצעות נשים בצה”ל, ולחשוף את עמדותיו השוביניסטיות השמרניות שזמנן עבר, בנוגע לאופיין של נשים בכלל. מי שמתבטא כך, מקומו לא בצה”ל, ולא בשום מוסד מדינתי אחר.

“נראה כי הרבצ”ר הנוכחי אינו מבין כי מחויבותו כלפי כלל המשרתים בצה”ל כוללת גם את כלל המשרתות. נוכח התבטאויות העבר שלו, וההתנגדות שעורר מינויו, מתבררת שוב האמת המרה: צה”ל בוחר למנות לתפקידים רגישים אנשים שמרנים ומסוכנים, שהשפעתם פוגעת בשמן הטוב ובשירותן של חיילות”.

בשיחה עם תלמידי המכינה, שחלקם היה מודאג מעניין השירות המשותף עם הלוחמות, הדגיש קרים כי אף לוחם או קצין דתי לא מחויב לשרת בגדודים המעורבים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שדולת הנשים והרבצר
    28/02/2018 08:02
    אשר דרעי
  1. אני מזועזע עד להיכן מגיעות שדולות הנשים, מזעזע לדעת שהן מחפשות להשתלט על כל פיסת עניין ודבר בחיינו.
    מתי כבר תבינו שנמאסתם ושאתן גורמות לערעור הדמוקרטיה.
    מתי תבינו שיש מקומות שאינכן אמורות להיות בו כפי שגבר אינו צריך להיות אצל רופא נשים.
    די כבר לטמטום.