הרב של ‘נצח יהודה’ לחייליו: מצווה ללכת להלוויה, אין להגיע עם מדים

רב גדוד 97 של 'נצח יהודה' כתב הבוקר לחייליו לצאת להלווית הגר"ש אוירבך זצ"ל • "כיוון שאיננו עסוקים השבוע בפעילות מבצעית, מצווה על כל אחד לצאת למסע הלוויה. בשביל לא ליצור מחלוקות, ולא לתת ליצור מהומות, אין להגיע עם מדים"
חיים טוויל
י' אדר התשע"ח / 25.02.2018 09:53

סרן הרב שאול עבדיאל, רב גדוד 97 נצח יהודה, ביקש הבוקר (ראשון) מחייליו ללכת להלוויית מנהיג ‘הפלג הירושלמי’ הגר”ש אוירבך זצ”ל, ומבהיר כי אין להגיע עם מדים.

הגר”ש אוירבך זצ”ל, ניהל מאבק ממושך כנגד גיוס חרדים לצה”ל, ונחשב לאויב המר של הנח”ל החרדי.

“כיוון שאיננו עסוקים השבוע בפעילות מבצעית, מצווה על כל אחד לצאת למסע הלוויה של הגר”ש אויירבך זצ”ל”, כתב הרב לחייליו. “המסע יחל בשעה 11:00 בשכונת שערי חסד בירושלים”.

בהודעה הוא מדגיש: “בשביל לא ליצור מחלוקות, ולא לתת ‘לשועלים הקטנים המחבלים מכרמים’ ליצור מהומות, אין להגיע עם מדים ללוויה”.

הרב הוסיף: “חשוב לדעת שהרב זצ”ל נקט בשיטה אידאולוגית שונה ממה שהורו לכם רבותיכם, אולם אני בטוח שהוא אהב כל אחד ואחד מעם ישראל. ‘והאמת והשלום אהבו’ (זכריה ח, יט)”.

כפי שדווח בחרדים 10, בין הודעות האבל על פטירת הגר”ש אוירבך זצ”ל פורסמה אתמול גם הודעתו של סרן הרב שאול עבדיאל.

וכך כתב הרב עבדיאל:

“שבוע טוב חיילים יקרים. יום עצוב לעם ישראל!

הגר”ש אויירבך זצ”ל נפטר בשבת זו.

שאלו אותי מספר חיילים מה יחסינו לדבר פטירתו בעקבות דעתו והתנגדותו העזה של הגר”ש ותלמידיו לגיוסינו לצבא.

ברצוני להבהיר: הגר”ש אוירבך זצ”ל הינו תלמיד חכם גדול שפטירתו מעולמינו הינה אבידה גדולה לדור כולו. יהי רצון שיהיה מליץ יושר בעד עם ישראל ובעד חיילי גדוד נצח יהודה. ותהי נשמתו צרורה בצרור החיים”.

הרב הוסיף, כי “השבוע נייחד את לימוד התורה והתנדבויות החסד שלנו לעילוי נשמתו של הרב זצ”ל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות