דרעי אחרי החקירה ה-8: “הכל טוב כעת ויהיה עוד יותר טוב בעזרת ה'”

שר הפנים שנחקר היום בפעם השמינית צייץ בחשבון הטוויטר שלו בתום חקירתו כי השיב לכל השאלות שהופנו אליו • דיווחים: המשטרה מבססת את החשדות נגדו וייתכן כי מדובר בחקירתו האחרונה
אליעזר היון
ז' אדר התשע"ח / 22.02.2018 17:54

ש ר הפנים אריה דרעי נחקר הבוקר (חמישי) בפעם השמינית במשרדי יחידת להב 433 בלוד, בפרשה שבמסגרתה כבר נחקר עשרות שעות – מאז חודש יוני.

אחר הצהרים, כשסיים את חקירתו, צייץ דרעי בחשבון הטוויטר שלו: “‏סיימתי כעת חקירה נוספת, וכרגיל עניתי על כל השאלות שנשאלתי. הכל טוב כעת ויהיה עוד יותר טוב בעזרת השם. ובהזדמנות זאת אני רוצה להודות לכל מברכיי לרגל יום הולדתי. שיהיו רק שמחות בישראל בעז״ה”.

השר דרעי חשוד בהלבנת הון, העלמת מסים, מרמה והפרת אמונים.

על פי דיווחים, מסתמן שהחקירה של המשטרה ורשות המסים מבססת את החשדות שהועלו נגדו וייתכן שמדובר בחקירתו האחרונה.

הבדיקה המשטרתית בעניינו של יושב ראש ש”ס החלה לפני כמעט שנתיים. אולם, שלב החקירות באזהרה בתהליך החל לפני תשעה חודשים בלבד.

על פי החשד, אנשי עסקים העבירו כספים לחשבונו ולחשבון עמותה בראשות רעייתו, יפה דרעי, שחלקם הועברו בצורת הלוואות שלא הוחזרו.

על פי הפרסום ב’הארץ’, חשוד השר דרעי בכך שקיבל לחשבונו הפרטי כ-200 אלף שקל מאיש העסקים אילן שרעבי, בלי לדווח על כך, ואחר כך עסק בעניין שקשור אליו במסגרת תפקידו.

הכסף התקבל בשנת 2012 בשלב שדרעי כבר הכריז על שובו לחיים הפוליטיים, אך בטרם חזר להנהגת ש”ס ונבחר לכנסת.

תגובת לשכתו של דרעי ל’הארץ’ היתה: “השר דרעי סירב בעבר להגיב להדלפות מהחקירה ולפיכך מסרב להגיב גם לכתבה זו. השר ימסור את תשובותיו אך ורק לחוקרים ולא בתקשורת. השר דרעי חוזר וקורא להתאזר בסבלנות ולכבד את החקירה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות