משפחות הנרצחים: אל תתנו היתרי כניסה למשתתפים שהיו בהלוויית המחבל

משפחות עותמאן ואריש, שבניהם נרצחו בפיגוע הקשה בהר אדר לפני מספר חודשים פנו לשר הביטחון אביגדור ליברמן בדרישה לשלול את היתרי הכניסה מפלסטינים שהשתתפו בלווית המחבל שרצח את יקיריהם: "חדלות עשייה בנדון פירושה הפקרת ביטחון אזרחי ישראל"
אליעזר היון
ז' אדר התשע"ח / 22.02.2018 16:08

משפחות עותמאן ואריש, שבניהם נרצחו בפיגוע הקשה בהר אדר לפני מספר חודשים, בעת שאבטחו את הכניסה ליישוב פנו לשר הביטחון אביגדור ליברמן ולאלוף פיקוד מרכז רוני נומה – בדרישה לשלול את היתרי הכניסה לעבודה בישראל מהמשתתפים בהלוויית הענק למחבל שרצח את ילדיהם.

“בליל שבת 18.02.16 נמסרה גופת המחבל למשפחתו בלא לידע את משפחות הנרצחים, כנגד החלטת הקבינט והודעת המדינה בבג”ץ וכנגד כל היגיון”, נכתב במכתב שנשלח באמצעות עו”ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר מייצג את המשפחות.

במכתב צויין, כי המשפחות זיהו בין המשתתפים בהלוויה ששודרה בטלויזיה הפלסטינית פרצופים רבים של מאושרי כניסה לעבודה בישראל: “בשבת התקיימה לוויה עם דגלי אש”ף ופתח, צעקות עידוד לטרור, הסתה ושאר “מרעין בישין”. הלוויה שודרה בטלוויזיה של הרשות אל קודס.

מרשי זיהה בין המשתתפים בהלוויית הטרוריסט פרצופים רבים של מאושרי כניסה לישראל וליישוב הר אדר. דרישתנו המידית לבחון את התמונות ששודרו ולשלול מיד את אשרת הכניסה של הטרוריסטים ותומכיהם”. דרשו המשפחות במכתב.

עוד ציינו המשפחות: “חדלות עשייה בנדון פירושה הפקרת ביטחון אזרחי ישראל. לא ייתכן ואין כל הצדקה שהרשויות יאפשרו לפצצות מתקתקות אלו להסתובב חופשי בערי ישראל. מרשי אשר אבדו את היקר להם מכל לא יכולים להישאר אדישים למצב הקיים בו הרצח הנתעב של יקיריהם נישא בגאון ע”י פועלים שחוזרים ונכסים ליישוב ולישראל.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין פלא
    23/02/2018 08:23
    רובי
  1. מקבלי ההחלטות אנשים ערלי לב , האזרח הקטן אינו מעניין כאן אף אחד ! בכי של כאב על אובדן הוא כקול קורא במדבר , האם רק פצצת אטום תוכל להציל אותנו ? , יתכן , מה שברור מצב השחיתות רק הולך ומחריף ואנו אנה אנו באים