לאחר 26 שנים: אמא התוודתה בפני בנה שחטפה אותו כתינוק מהוריו

דוד ליבוביץ
|
ז' אדר התשע"ח / 22.02.2018 11:23
סיפור מטלטל מסצ’ואן: אם התוודתה בפני בנה שחטפה אותו מהוריו לפני 26 שנים • במקביל פנתה האם למשטרה וביקשה להסגיר את עצמה • פרסמה את סיפורה בכלי התקשורת במטרה למצוא את האם הביולוגית

איך מגיב ילד לוידוי כזה? אומנת לשעבר התוודתה בפני בנה כי חטפה אותו מהוריו כשעבדה כאומנת שלו – לפני 26 שנים. היא אף הסגירה עצמה למשטרה, ופנתה לכלי התקשורת, במטרה לאתר את הוריו הביולוגיים של הילד. כך פורסם באתר מעריב.

האומנת, בת  48 מנאנצ’אנג, פרובינציית סצ’ואן, התוודתה בפני בנה, לו ליו ג’ין-שיין, בן ה-27, על כך שלקחה אותו מהוריו הביולוגיים כשהיה בן שנה.

בשלב מסויים חשבה האישה להחזיר את הילד להוריו. היה זה לאחר שנולדה לה בת והיא חשה חרטה.

לאחר מחשבה נוספת, הבינה שאם תעשה זאת בוודאי תיכנס לכלא, על כן ויתרה על הרעיון.

“אני יודעת שעשיתי דברים רעים”, סיפרה לחדשות Chongqing Evening News. “אבל תמיד התייחסתי אליו כאל בני, והוא התייחס אלי כאל אמו האמתית”.

האישה  הוסיפה שהחליטה להתוודות על מעשיה לאחר שראתה תכנית דוקומנטרית בטלוויזיה, בה הופיעה אישה זקנה שחיפשה אחר בנה במשך 50 שנים.

ומה עלה בגורלם של השניים?

מהמשטרה נמסר לה שאי אפשר לפתוח נגדה בהליך פלילי על סמך עדותה בלבד. ג’ין שיין עזב את הכפר, אך לדבריו אינו מעוניין להכיר את הוריו הביולוגיים.

“לא חשבתי מעולם שהיא לא אימא שלי, כיוון שהייתה כל כך טובה אלי”, סיפר.

האישה הכריזה כי תמשיך לחפש את האם הביולוגית ואף פנתה לכלי התקשורת. לדבריה, היא מודעת לכך כי אם תימצא האם היא תיכנס לכלא, אולם היא מוכנה לשלם את המחיר.