נפתלי בנט נותן גב: ‘ממשיכים כרגיל, נתניהו מתפקד כראוי’

אריה ריבקינד
|
ז' אדר התשע"ח / 22.02.2018 08:52
יו”ר הבית היהודי ושר החינוך בהתייחסות ראשונה להתפתחויות בחקירת ‘תיק 4000’ מבהיר כי לא יפרק את הקואליציה: “למיטב שיפוטי ראש הממשלה מתפקד כראוי, ויש לנו ממשלה לאומית טובה שתמשיך להוביל. ממשיכים לנהל את ענייני המדינה כרגיל” • צפו בסרטון של ביבי

שר החינוך ויו”ר הבית היהודי נפתלי בנט התייחס הבוקר (חמישי) לחשדות נגד ראש הממשלה וכותב לפעילי הבית היהודי: “ממשיכים לנהל את המדינה כרגיל, ראש הממשלה מתפקד כראוי, מקווים שייצא נקי”.

“אנחנו ממשיכים לנהל את ענייני המדינה כרגיל”, כתב בנט. “כפי שכבר אמרתי, עניינים ערכיים הם לשיקול הבוחר, ועניינים פליליים יוכרעו במערכת אכיפת החוק”.

“אנחנו מקווים מאד שראש הממשלה ייצא נקי מכל התהליכים, לטובתו ולטובת מדינת ישראל. למיטב שיפוטי ראש הממשלה מתפקד כראוי, ויש לנו ממשלה לאומית טובה שתמשיך להוביל את ישראל”.

נתניהו כתב הבוקר בדף הפייסבוק שלו, לצד לינק לידיעה על סקר כי רוב הישראלים מרוצים ממנו: “תודה רבה לכם! אני ממשיך ואמשיך להוביל את מדינת ישראל – באחריות, בשיקול דעת ובמסירות רבה”.

שר האוצר משה כחלון הצהיר כבר אתמול בבוקר, בשיחה עם חברי כנסת: “לפי שעה אני לא משנה את עמדתי ונשאר בקואליציה”.

ראש הממשלה עצמו אמר  אתמול בפגישה עם שרי הקבינט, כי למרות היום הסוער אתמול, הוא מתכוון להתעסק בדברים האמיתיים ובביטחון המדינה.

בסרטון שפרסם אמש סיפר על “עוד יום של עשייה למען המדינה שלנו”.

בסקר שפורסם אתמול מתברר כי החקירות מחזקות את הליכוד: מסקר שפורסם בערוץ עשר עולה כי אילו הבחירות היום הייתה הליכוד בראשות נתניהו המפלגה הגדולה ביותר עם 27 מנדטים.

מפלגת יש עתיד בראשות לפיד זוכה ב-23 מנדטים, המחנה הציוני בראשות אבי גבאי מקבלת 15, הרשימה הערבית המשותפת מקבלת 12 מנדטים, הבית היהודי עם עשרה מנדטים, כולנו של משה כחלון מקבלת שמונה מנדטים, ישראל ביתנו ומרצ שבעה מנדטים כל אחת, יהדות התורה עם שישה וש”ס עם חמישה.