עד מדינה ב-4000? כחלון: “אני לא משנה את עמדתי ונשאר בממשלה”

שר האוצר, שאחרי המלצות המשטרה בתיקי 1000 ו-2000 אמר שלא יפרוש לפני שהיועמ"ש יכריע לגבי העמדתו לדין של נתניהו - מבהיר בעקבות הסכם עד המדינה שחתם שלמה פילבר: "לא משנה את עמדתי" • מיקי זוהר: "חס וחלילה שייצא לנבצרות וייתן לתקשורת ולשמאל פרס על העליהום"
אריה ריבקינד
ו' אדר התשע"ח / 21.02.2018 13:02

החתימה של שלמה פילבר, מנכ”ל משרד התקשורת המושעה, על הסכם ‘עד מדינה’, תפרק את הקואליציה? לפי שעה לא נראה כך.

לפי דיווח בחדשות 2, שר האוצר משה כחלון אמר הבוקר (רביעי) בשיחה עם חברי כנסת: “לפי שעה אני לא משנה את עמדתי ונשאר בקואליציה”.

ראש הממשלה עצמו אמר  בפגישה עם שרי הקבינט, כי למרות היום הסוער אתמול, הוא מתכוון להתעסק בדברים האמיתיים ובביטחון המדינה.

מלבד כחלון, כל יתר ראשי סיעות הקואליציה והשרים טרם הגיבו בפומבי על התפתחויות האחרונות בתיק 4000.

חברי הסיעה היחידים שיצאו בינתיים להגנתו של נתניהו היו יו”ר הקואליציה דודי אמסלם, ח”כ מיקי זוהר, ואברהם נגוסה.

בראיון שהעניק לרשת ב’ הבוקר – אמר אמסלם: “עד מדינה זה דבר נחות, אדם שמלשין כדי להציל את עצמו”, אמר אמסלם  “בדרך כלל עד מדינה זה עבריין שנותנים לו צ’ופר רק כדי להעיד, זה דבר שהוא לא מוסרי ברמה החברתית”.

בנוסף התייחס אמסלם בביטול לטענות העולות מתיק 4000: “בפרשת בזק יש ועדות מקצועיות, ראש הממשלה לא יוכל לקום בבוקר ולעשות מה שהוא רוצה”.

ח”כ מיקי זוהר נשאל על ידי חדשות 2 האם נתניהו צריך לצאת לנבצרות והשיב:  “חס וחלילה שייצא לנבצרות וייתן לתקשורת ולשמאל פרס על העליהום שהם עושים לו ועל ניסיון ההפיכה שהם עושים בצורה לא דמוקרטית”.

בהמשך טען זוהר: “אני חושב שבסיפור של 4000 אתם רותמים את העגלה לפני הסוסים, כי ראינו שגם ב-1000 וב-2000 היה עד מדינה שהיה אחד מהאנשים הקרובים לראש הממשלה, אם לא הקרוב שבהם, וראינו מה הנתונים העלו – הם לא העלו שום דבר”. את המלצות המשטרה בתיקי 1000 ו-2000 הגדיר כ’אחד הדברים המופרכים ששמענו, אין כל קשר בין טענות השוחד שלהן למציאות, בדרך כלל כפי שאני מבין זה כשמישהו נותן על מנת לקבל, ראש הממשלה לא נתן שום דבר לאף אחד, להיפך – לכן ברור לנו שאין כאן שום דבר”.

ח”כ אברהם נגוסה גיבה את נתניהו בערוץ 7: “אנחנו איתך, יש לך חזקת חפות. לפי החוק ראש הממשלה יכול להנהיג את המדינה עד הכרעת בית המשפט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות