“עד מדינה זה דבר נחות. אדם שמלשין כדי להציל את עצמו”

יו"ר הקואליציה דודי אמסלם התייחס בראיון שהעניק לרשת ב' לחתימת הסכם 'עד מדינה' של מנכ"ל משרד התקשורת בתיק בזק: "אני רואה את זה כדבר לא מוסרי • על מערכת אכיפת החוק: "שיכורת כוח ומנהלת את המדינה כפי שהיא רוצה" • על יאיר לפיד: "הראשון שצריך להיחקר באזהרה"
אריה ריבקינד
ו' אדר התשע"ח / 21.02.2018 10:38

יו”ר הקואליציה, ח”כ דוד אמסלם התייחס הבוקר (רביעי), בראיון שהעניק לתכנית ‘קלמן ליברמן’ בכאן רשת ב’ להסכם עד המדינה עליו חתם הלילה מנכ”ל משרד התקשורת המושעה, שלמה פילבר, בתיק 4000 – ואמר: “עד מדינה זה דבר נחות. מדובר באדם עבריין שהרבה פעמים עושים איתו עסקה כדי להעיד נגד אישיות יותר בכירה, שלרוב היא גם עשתה לכאורה עבירה יותר קלה”.

לדבריו, “הפנטזיה שלי היא שהבת שלי לא תתחתן עם עד מדינה, זה ברור. אני רואה את זה כדבר לא מוסרי ברמה החברתית. צריך להשתמש בעד מדינה בדברים מאוד מאוד קשים”.

יו”ר הקואליציה אמר עוד:”יש לעד מדינה שתי מעלות: אחת – שהוא עבריין, שתיים – שהוא מלשין על חברים שלו”.

אמסלם  הוסיף ואמר כי מערכת אכיפת החוק “שיכורת כוח ומנהלת את המדינה כפי שהיא רוצה”.

הוא התייחס גם  לפרשת גרסטל: “נשמע סביר שראש הממשלה יבוא, ישלח מישהו, יגיד לו ללכת למי שהייתה נשיאת המחוזי ולהציע הצעה כזאת? וכל זה על מה? אני בשוק מכל מה שקורה”.

אמסלם הוסיף: “אזרחי מדינת ישראל חשים לא נוח מכל מה שקורה פה. על סיגרים לא חוקרים ראש ממשלה בשום מקום. הייתה למשטרה קונספציה בראש”.

באשר לתיק 1000 אמר: “הבן אדם שהיה צריך להיחקר בחקירה מרכזית באזהרה, זה יאיר לפיד. הוא נפגש עם מילצ’ן, חבר של מילצ’ן. הוא גם עשה פגישות עם אנשי משרד האוצר”.

במסגרת ההסכם עליו חתם שלמה  פילבר, מקורבו של ראש הממשלה, העצור כחשוד במסגרת תיק בזק, הוא לא יישא עונש מאסר בפועל ואף לא עבודות שירות וייתכן שגם לא ישלם קנס.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות