איש הסוד שלמה פילבר חתם עם הפרקליטות על הסכם עד מדינה

הפרקליטות חתמה על הסכם עד מדינה עם מנכ"ל משרד התקשורת המושעה: במסמך שנחתם בין הצדדים ישנו סעיף סודיות על פרטי ההסכם • פילבר יעיד: "כל פעולותיי למען בזק נעשו בהנחיית נתניהו" • הבוקר יחל המנכ"ל לתת "עדות ניקיון" במשטרה - תהליך הצפוי להמשך מספר ימים
חיים טוויל
ו' אדר התשע"ח / 21.02.2018 00:35

תיק 4000: פרקליטות המדינה חתמה הלילה (רביעי) על הסכם עד מדינה עם שלמה פילבר, מנכ”ל משרד התקשורת המושעה ומקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו,

לפי דיווח של העיתונאי ברוך קרא מערוץ עשר, בהסכם שנחתם בין פילבר לפרקליטות ישנו סעיף סודיות בין הצדדים על פרטי ההסכם.

בשעות הבוקר הוא יחל לתת “עדות ניקיון” במשטרה, תהליך הצפוי להמשך מספר ימים.

לפיי קרא, פילבר יעיד כי “כל פעולותיי למען בזק נעשו בהנחיית נתניהו”.

בתוך כך, לפי דיווח בחדשות 2, נתניהו קיים הלילה התייעצויות עם עורכי דינו.

עיקר הפרשה עוסק בחשד המשטרה כי נתניהו פעל בתקופה שבה החזיק בתיק התקשורת בתחילת כהונת הממשלה הנוכחית להטות החלטות רגולטוריות לטובת בזק.

בתמורה, כך על פי החשד, פעל בעלי החברה שאול אלוביץ’ להבטיח לנתניהו סיקור אוהד באתר וואלה, שהוא חלק מקבוצת בזק.

פילבר, שכיהן כמנכ”ל משרד התקשורת תחת השר נתניהו, הוא אחד מהחשודים שנעצרו בימים האחרונים במסגרת חקירת תיק 4000. על פי גורמים המעורים בחקירה, המשטרה בחרה להתמקד בו.

חקירת הרשות לניירות ערך בעניינו הסתכמה בהמלצה להגיש נגדו כתב אישום.

ההערכות במערכת המשפטית הן כי חתימתו של פילבר על הסכם עד מדינה ומסירת עדות מפורטת מצידו, עשויות להוות מהלך מכריע בנוגע להוכחת מעורבות ראש הממשלה בתיק 4000.

בתגובה להתפתחויות בחקירות פרסם הערב (שלישי) ראש הממשלה סרטון  חדש: “מה שקורה ביומיים האחרונים זה פשוט טירוף מערכות. שערורייה. מביאים שתי טענות הזויות ושקריות במסגרת מסע הרדיפה נגדי ונגד משפחתי”.

נתניהו הוסיף: “הטענה על הצעת השוחד היא לא פחות מהזויה ומרושעת. מעולם לא פניתי לניר חפץ, ואני לא מאמין שהוא העלה את האפשרות הזאת עם מישהו. המטרה היא לייצר בכוח עננה ציבורית מעל ראשי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נתניהו
    21/02/2018 09:27
    עד מדינה
  1. למלשינים אל תהי תקוה בושה יהודי עם כיפה