המשטרה במגעים מתקדמים עם שלמה פילבר להסכם עד מדינה

התפתחות דרמטית בפרשת בזק? לפי דיווח בחדשות 2, מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר יחתום עוד הלילה על הסכם עד מדינה בתיק 4000 - ויפליל את ראש הממשלה • לפי 'כאן': ההסכם המסתמן עם פילבר לא יכלול מאסר בפועל • לדבריו, עשה מה שהיה האינטרס של משרד התקשורת
חיים טוויל
ה' אדר התשע"ח / 20.02.2018 20:43

פרקליטות המדינה מנהלת מגעים מתקדמים לגיוס עדי מדינה במסגרת חקירת פרשה 4000, הנוגעת לחברת בזק ולמערכת היחסים בין הנהלת החברה למשרד התקשורת.

על פי דיווח בחדשות 2, מקורבו ואיש אמונו של ראש הממשלה – מנכ”ל משרד התקשורת לשעבר שלמה פילבר, עשוי לחתום עוד הלילה (שלישי) על הסכם עד מדינה בפרשה.

לפי דיווח בכאן, ההסכם המסתמן עם פילבר לא יכלול מאסר בפועל.

בדיוון בכאן נאמר עוד, כי ביומיים האחרונים ולאורך חקירתו אמר פילבר לחוקרים כי הוא חושב באמת ובתמים שהוא לא עבר על עבירות פליליות במסגרת תפקידו.

לדבריו, הוא לא הבין שהדברים הם פליליים והוא עשה מה שהיה האינטרס של משרד התקשורת.

למקורביו אמר מנכ”ל משרד התקשורת המושעה, כי הוא מתכוון להציג את האמת כלשונה, וכי אינו מתכוון לחפות על מישהו ולומר בחקירה דברים שאינם נכונים, כדי לחפות על מישהו אחר.

בתגובה להתפתחויות בחקירות שנקשרו בשמו ביממה האחרונה פרסם הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו סרטו בו הוא מגיב להאשמות.

בסרטון אמר נתניהו: “מה שקורה ביומיים האחרונים זה פשוט טירוף מערכות. שערורייה. מביאים שתי טענות הזויות ושקריות במסגרת מסע הרדיפה נגדי ונגד משפחתי”.

נתניהו הוסיף, “הטענה על הצעת השוחד היא לא פחות מהזויה ומרושעת. מעולם לא פניתי לניר חפץ, ואני לא מאמין שהוא העלה את האפשרות הזאת עם מישהו. המטרה היא לייצר בכוח עננה ציבורית מעל ראשי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הבהרה
    21/02/2018 19:01
    שאלתיאל
  1. צריך לזכור שהמשטרה הציעה לו עסקה אבל לפי החוק מי שיקבע זה בית המשפט וכבר היו דברים מעולם שעד מדינה ישב למרות ההסכם של המשטרה איתו ואין פה סוף פסוק.