שאול אלוביץ: “מכחיש בכל התוקף החשדות, מציע להתאזר בסבלנות”

בעל השליטה ב'בזק' התייחס היום להתפתחויות בתיק 4000: "מציעים לא למהר להסיק מסקנות, אנו סמוכים ובטוחים שכאשר הדברים יתבהרו ניתן יהיה להיווכח שלא עבר כל עבירה" • מוקדם יותר פרש פרקליטו מייעוץ לראש הממשלה בתיקי 1,000 ו-2,000 • נתניהו אתמול: "עוד חקירת סרק"
חיים טוויל
ד' אדר התשע"ח / 19.02.2018 18:33

שאול אלוביץ’, בעל השליטה בחברת בזק, הגיב הערב (שני) על התפתחויות האחרונות בתיק 4000 ואמר כי לא עבר כל עבירה.

“שאול אלוביץ’ מכחיש בכל תוקף את החשדות נגדו”, נמסר בהודעה מטעמו. “אנו מציעים להתאזר בסבלנות ולא למהר להסיק מסקנות, אנו סמוכים ובטוחים שכאשר הדברים יתבהרו ניתן יהיה להיווכח שלא עבר כל עבירה”.

אתמול נעצרו שבעה חשודים בפרשה, ובהם בכיר בבזק ויועץ תקשורת המקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו.

במסגרת החקירה נבדקת האפשרות שראש הממשלה קיבל סיקור אוהד מאתר ‘וואלה’, ובתמורה הבעלים של האתר ושל ‘בזק’ שאול אלוביץ’ קיבל הטבות בשווי מאות מיליוני שקלים ממשרד התקשורת בראשות נתניהו.

מוקדם יותר היום הודיע פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עורך הדין ז’ק חן – המייצג גם את הבעלים של חברת ‘בזק’ שאול אלוביץ’, כי הוא מתפטר מצוות ההגנה של ראש הממשלה. זאת, בעקבות ההתפתחויות בפרשת בזק.

“לפני מספר חודשים נעתרתי לבקשת ראש הממשלה שבקש שאסייע לו בייעוץ לחקירה בתיקי 1000 ו-2000 שהם העניינים היחידים בהם נחקר”, מסר עו”ד חן. “באותה עת הבהיר היועמ”ש שראש הממשלה אינו חשוד בתיק 3000 ואילו תיק 4000 שנפתח אתמול, כלל לא בא לאוויר העולם.

“עתה, עם פתיחת החקירה בתיק 4000 ולמרות שאין כל מניעה חוקית או חשש לניגוד עניינים בין הייעוץ בתיקי 1000 ו-2000 לבין חקירה זו, החלטתי על דעת ראש הממשלה כי על מנת למנוע לזות שפתיים, לא אמשיך לייעץ לראש הממשלה באף עניין, לפחות עד שהדברים יתבהרו”.

אמש פורסם במהדורה המרכזית של חדשות 2, כי על פי הערכת המשטרה והרשות לניירות ערך, ראש הממשלה בנימין נתניהו יידרש לחקירה באזהרה במסגרת חקירת פרשת בזק.

ראש הממשלה הגיב אתמול על הפרשה: “מסע הצייד התקשורתי נמשך במלא עוזו. עוד חקירת סרק בלחץ התקשורת, אחרי שיצא האוויר מתיק 1000 ו-2000, ואחרי שמתברר שאין בכלל אוויר בתיק 3000, התקשורת יצרה לחץ כביר לייצר בלון חדש – תיק 4000. גם ממנו יצא כל האוויר”.

נתניהו הבהיר: “משרד המשפטים הבהיר בדו”ח מבקר המדינה ביחס לבזק: ‘רה”מ לא קיבל החלטות שנויות במחלוקת…לא הייתה החלטה שהיטיבה עם בזק באופן ספציפי שניתן היה להצביע עליה כהחלטה שעשויה להיות שנויה במחלוקת, וככזו שעשויה להיות נעוצה בפגם של ניגוד עניינים'”. לכן מדובר בבועה מלאכותית שגם היא תתפוצץ”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות