עובדים ב’יום ליום’ הכריזו שביתה • ההנהלה מרגיעה: העיתון ייצא בזמן

העובדים מוחים על פגיעה בתנאי העסקה שלהם • הנהלת העיתון: "גורמים פוליטיים רבי כח רוצים להוביל לסגירתו של העיתון. אין בכוונת ההנהלה לנהל עם העובדים את הדיאלוג באמצעות התקשורת"
אבי כץ
ד' אדר התשע"ח / 19.02.2018 16:59

משבר בין הנהלת ‘יום ליום’ לבין העובדים המאוגדים בהסתדרות הוביל היום (שני) להכרזה על שביתת מחאה, על רקע מה שהם טוענים “פגיעה בתנאי ההעסקה בעיתון”.

בין השאר מוחים העובדים על אי-תשלום פנסיה כחוק, פיטורים של חברי ועד, אי-מתן טופס 161 כמתחייב בחוק, הגברת עומסי העבודה ללא תגמול נוסף, ועוד.

לטענת העובדים, ההנהלה החדשה והבעלים נעמה עידן, פועלים באופן פוגעני כלפי העובדים.

על רקע טענות אלה הכריזה ההסתדרות על סכסוך עבודה לפני מספר שבועות, מה שאיפשר לעובדים לשבות היום.

בהסתדרות הבהירו: “אנו דורשים שזכויות העובדים ישולמו להם במלואם, וההנהלה תחדל מידית מהפגיעה הקשה בתנאי העסקתם. לא נהסס למצות ולהחריף את הצעדים הארגוניים ככל שיידרש על מנת להבטיח את זכויות העובדים”.

מיום ליום נמסר בתגובה לחרדים 10: “כמו בשבוע שעבר ובשבועות שקדמו גם השבוע יצא העיתון במועדו בעזרת ה’ על כל המגזינים הנלווים, לרבות המגזין החדש ‘מרגלית’ המיועד לציבור הנשים ושיצא לאור בשבוע החולף בפעם הראשונה. זאת על אף רצונם העז של גורמים פוליטיים רבי כח להוביל לסגירתו של העיתון בין השאר באמצעות מאבק מתוקשר ומיוחצ”ן אותו הם מנהלים מזה כשבעה חודשים – עת רכשה ההנהלה החדשה את השליטה בעיתון.

“בברכת ילדיו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק”ל מייסד העיתון ובברכתם של גדולי ישראל מכל העדות והחוגים, תמשיך הנהלת ‘יום ליום’ לשמר ולהפיץ את מורשתו של מרן זצ”ל.

“עובדי ‘יום ליום’ יקרים עד מאוד להנהלה. אך אין בכוונת ההנהלה לנהל עימם את הדיאלוג באמצעות התקשורת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אריה יותר חזק מהתגובות החלולות שלכם
    19/02/2018 18:59
    יוסי
  1. עד אמצע 2018 אין יום ליום (ופרגנתי)