פרקליט נתניהו המייצג את אלוביץ’ התפטר מייצוגו בתיקי 1,000 ו-2,000

עו"ד ז'ק חן, שהצטרף לאחרונה לצוות ההגנה של נתניהו, יפסיק לייעץ לו בעקבות ההתפתחויות בפרשת בזק • חן, שמייצג גם את בעלי בזק שאול אלוביץ', החליט על המהלך כדי "למנוע לזות שפתיים" - למרות שאין מניעה חוקית
אריה ריבקינד
ד' אדר התשע"ח / 19.02.2018 12:58

פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עורך הדין ז’ק חן – המייצג גם את הבעלים של חברת ‘בזק’ שאול אלוביץ’, התפטר מצוות ההגנה של ראש הממשלה.

זאת, בעקבות ההתפתחויות בפרשת בזק – המכונה גם תיק 4000.

“לפני מספר חודשים נעתרתי לבקשת ראש הממשלה שבקש שאסייע לו בייעוץ לחקירה בתיקי 1000 ו-2000 שהם העניינים היחידים בהם נחקר”, מסר עו”ד חן. “באותה עת הבהיר היועמ”ש שראש הממשלה אינו חשוד בתיק 3000 ואילו תיק 4000 שנפתח אתמול, כלל לא בא לאוויר העולם.

“עתה, עם פתיחת החקירה בתיק 4000 ולמרות שאין כל מניעה חוקית או חשש לניגוד עניינים בין הייעוץ בתיקי 1000 ו-2000 לבין חקירה זו, החלטתי על דעת ראש הממשלה כי על מנת למנוע לזות שפתיים, לא אמשיך לייעץ לראש הממשלה באף עניין, לפחות עד שהדברים יתבהרו”.

אמש פורסם במהדורה המרכזית של חדשות 2, כי על פי הערכת המשטרה והרשות לניירות ערך, ראש הממשלה בנימין נתניהו יידרש לחקירה באזהרה במסגרת חקירת פרשת בזק.

במקביל, יש מאמץ במשטרה לגייס עד מדינה שיעיד בפרשה.

אתמול בשעות הבוקר עיכבה המשטרה לחקירה מספר בכירים בחברת בזק ומקורבים לראש הממשלה.

המשטרה ביקשה להאריך בשמונה ימים את מעצרם של יועץ התקשורת המקורב לראש הממשלה, של הבכיר בחברה וכן של שלושה עצורים נוספים בפרשה. לבסוף הוחלט על הארכת מעצרם של החמישה ב-5 ימים.

מעצרו של בכיר נוסף בהנהלת בזק הוארך ב-4 ימים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות