מחפשים הצגה או סרט? בפורטל התוכניות של ‘מרכז הבמה’ תצפו לטוב ביותר

נוחי גולד
|
ג' אדר התשע"ח / 18.02.2018 12:19
‘מרכז הבמה’ הוא פורטל תוכניות מגוון ועדכני של הציבור החרדי • הדרך הקלה הנוחה והמהירה לאיתור תכניות, הפעלה או הרצאה לאירוע שלך מתוך מאגר הסרטים, ההרצאות, ההפעלות וההופעות של הציבור החרדי • אינפורמטיבי

בשקט בשקט בלי רעש וצלצולים, בלי השקות ושמפניות הוא נולד והפציע לאוויר העולם.

שנים דובר על כך שזה חסר, ואין משהו אמיתי שיכול להוות גג ואכסניה במגזר החרדי – ואז הדיבורים הובילו למעשים, וזה קרם עור וגידים ועצמות, ומלא בשר.

נעים להכיר את ‘מרכז הבמה’.

עד לפני מספר שנים השוק היה דליל, עם מעט יוצרות תוכן איכותיות, שהפיקו תוכניות מושקעות שגרמו לעשרות אלפי נשים לנהור בהמוניהן לחוויה אורקולית, מרגשת מסעירה ומטלטלת.

עם הזמן השוק הפך צפוף וניתן לראות מדי יום תוכניות חדשות שמצטרפות למעגל התרבות הזה, ומונגשות לקהל החרדי שצמא לתוכניות הווי ברמה גבוהה.

כעת תחשבו על עשרות אומנים על במה אחת, כשלכל אחד יש את ההזדמנות להציג את יצירותיו, לספר עליהן בכמה מילים ולתת פרומו – לבחון את היצירה מקרוב.

תחשבו על עשרות אלפי אנשים, מארגנים, יזמים, מנהלים שרוצים להפיק את הטוב ביותר עבור המעגלים שהם אמונים עליהם.

תחשבו על כל אותם אנשים שמעוניינים להכיר את מגוון התוכניות הללו ולהתאים אותן בדיוק לצרכיהם.

והנה לכם הבשורה לכל אותם אומנים ואנשים: מרכז הבמה- מיזם ייחודי וראשון מסוגו במגזר החרדי, שבו נחשפים על במה אחת ווירטואלית מיטב התוכניות והמיצגים הוויזואלים, מחולקים לפי קטגוריות, מאורגנים לפי נושאים, באופן נח ומאורגן כך שניתן לבחור כל סרט או תוכנית בקלות ובמהירות.

התחושה היא שלאומנים וללקוחות יש בית משותף בו הם יכולים להיפגש, להנגיש את החומר שהם יצרו ללקוחות האידיאליים שלהם, בקלות ובבהירות. לא פלא שתוך שבועות ספורים מהפצת הידיעה על האתר, כבר נמצאות בו 230 תוכניות והרצאות, החדשות והמובילות במגזר, וכל יום יש פניות ומתבצעות עסקאות דרך האתר.

האתר הוא בית בו כל אחד יכול למצוא את אשר אהב, בסגנון ובתקציב שלו, בית נח בו הכל חשוף והמידע ברור עד הפרטים הקטנים ביותר, מצויד במנגנון חיפוש חדשני שמאפשר השוואה בין היצירות ובחירת המוצר הנכון ביותר עבורכם, בטיימינג שנח לכם, מבלי לבזבז זמן יקר על טלפונים ושיחות אינסופיות בבירורים מול מנהלי התוכניות.

מרכז הבמה מציב רף חדש בתרבות החרדית, ונותן פתרון בעל ערך רב, שעד כה היה חסר במגזר.

צוות הבית של מרכז הבמה, נענה לכל אתגר ונמצא שם בכדי שתוכלו להתמצא בקלות וביעילות.

לכניסה לאתר לחצו כאן: מרכז הבמה – תצפו לטוב ביותר