“ביזיון, מה קיבלנו בתמורה?” איסם על השבת גופת מחבל שרצח את בנו

איסם עותמאן שגופת המחבל שרצח את בנו בפיגוע בהר אדר הוחזרה, מפרסם תגובה להחזרת הגופה : "רומסים את הכבוד שלנו"?" • מנכ"ל חוננו "המשפחות כואבות - נדרוש הסברים"
חיים טוויל
ג' אדר התשע"ח / 18.02.2018 09:14

עיסאם עותמאן, אביו של יוסף ז”ל, שנרצח בפיגוע הקשה בהר אדר, מגיב הבוקר (ראשון) להחזרת גופת המחבל שרצח את בנו.

בסרטון תגובה שמפיץ עיסאם הוא מספר כי אף אחד לא עדכן את המשפחה על החזרת הגופה.

“קיבלתי את ההודעה שהחזירו את גופת המחבל, שרצח את בני יוסף בכורי היקר. החזירו את גופתו לפני כניסת שבת, בשקט ובסתר בלי שאף אחד יידע, בלי שאף אחד הודיע לי. יש פה הפרת החלטת קבינט, מישהו רצה להסתיר. אני לא מבין למה מסתירים את זה ככה”, הוא אומר.

לדבריו, “מי שמסתיר, מפחד ממשהו. חבל שזה נעשה ככה”.

עותמאן הוסיף כי העובדה שהגופה הוחזרה ללא שישראל קיבלה תמורה – חמורה. “החזירו את גופת המחבל הארור למשפחה שלו. הם חגגו, נהנו. מה אנחנו קיבלנו בתמורה? יש גופות של חיילים בעזה. קיבלנו אותם חזרה? לא. לא קיבלנו כלום”.

“חבל שאנחנו רומסים את הכבוד שלנו. מי שהחליט את ההחלטה הזאת, אני מציע לו – תחשוב עוד פעם עלינו. תחשוב על המשפחות השכולות בישראל, ככה לא עושים להם, לא מבזים את הדם של הילדים שלהם. תחשבו עוד פעם, תתעוררו. לא נותנים מתנות, הכל נראה שנרמס לחינם, חבל”, סיכם עותמאן.

ארגון חוננו, המייצג את משפחות המאבטחים שנרצחו בפיגוע הקשה, שלח מכתב לשר הביטחון ולגורמים נוספים במערכת הביטחון לפני מספר חודשים, בו דרש שלא להחזיר את גופת המחבל וליידע את המשפחה בכל התפתחות בעניין. בחוננו מספרים כי המכתב לא נענה עד היום.

שמואל מידד, מנכ”ל חוננו, אמר: “החזרת גופה של מחבל רוצח, כמה דקות לפני שבת, לידי תהלוכת ראווה של צמאי דם כשאין שום סיבה הנראית לעין לנהוג כך – זה תיק 10,000. בתיק הזה יש כמה אשמים בנוסף לראש הממשלה, ואנחנו נדרוש הסברים עלי”.

“את הכאב הצורב של המשפחות אנחנו חווים יום יום, וחבל שאין אף נציג של המדינה שמעדכן את המשפחות ומרגיש את כאבן. עדיין לא הצלחנו לקבל מענה על חקירת המחדלים הרבים שהיו באירוע רצח המאבטחים בהר אדר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות