תיק 4000: בכירים ב’בזק’ ומקורבים לראש הממשלה – נעצרו לחקירה

המשטרה ביצעה מעצרים חדשים בתיק 4000 - בעקבות מידע חדש על מעורבות של מקורבי נתניהו בקשר פסול לכאורה עם בזק • זימונו של ראש הממשלה לחקירה באזהרה - בהתאם לעדויות החדשות בפרשה
חיים טוויל
ג' אדר התשע"ח / 18.02.2018 09:05

המשטרה עצרה הבוקר (ראשון) בפרשת בזק, המכונה גם תיק 4000, מספר אנשים – בהם בכירים בחברה ומקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו.

המעצרים בוצעו לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה הורה על השלמות חקירה בתיק, בעקבות מידע חדש שהתגלה על מעורבות לכאורה של מקורבי נתניהו בקשר פסול עם בזק.

על המעצר דיווחה דוברות המשטרה והרשות לניירות ערך.

בין השאר, המשטרה בודקת אם ראש הממשלה ובעל השליטה בבזק, שאול אלוביץ’, גיבשו ביניהם עסקה שכללה קבלת הטבות רגולטוריות בתמורה לסיקור אוהד באתר “וואלה” שהיה בבעלות אלוביץ’.

בכאן חדשות פורסם כי בכירים באתר ובסביבתו של נתניהו צפויים למסור אף הם עדות בפרשה. לפי הדיווח בכאן, בהתאם לעדויותיהם, ייבחן זימון של ראש הממשלה לחקירה באזהרה.

מעצר הבכירים ועיכובם לחקירה מתבצע לאחר שלפני כשלושה חודשים הודיעה המשטרה כי בחקירת הפרשה המכונה ‘פרשת 4000′ נמצאו תשתיות ראייתיות להעמדתם לדין של שאול אלוביץ’ הבעלים של  בזק ומנכ”ל משרד התקשורת, שלמה פילבר.

לפי שעה הוטל צו איסור פרסום על פרטי החקירה.

בהודעתה האחרונה אודות חקירת הפרשה, הודעה שנמסרה בנובמבר האחרון, דיווחה המשטרה כי קיים חשד מהותי לקבלת כספים במרמה, קידום אינטרסים של בזק במשרד התקשורת, וזאת תוך מעבר על חוק העונשין וחוק ניירות ערך.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות