“צריכה טיפול רציני בפצעים שלה”: הילדה שהותקפה באופקים שוחררה

חנה גרשמן, שהותקפה על ידי להקת כלבים באופקים, שוחררה היום מבית החולים • אמא: "רציתי לכעוס עליה אבל בשעה כזאת שהיא כולה פצועה לא רציתי לעשות את זה. רק נישקתי אותה ואמרתי 'תודה רבה לקב"ה שהציל אותה'"
חיים טוויל
א' אדר התשע"ח / 16.02.2018 00:07

ביום שני הותקפה הילדה חנה גרשמן בת שבע וחצי מאופקים, על ידי להקה של 10 כלבים משוטטים. היא פונתה לבית החולים עם פצעי נשיכות בכל חלקי גופה.

היום היא שוחררה מבית החולים ‘סורוקה’.

בראיון שהעניקה אמא קרן גרשמן לתכנית ‘סוגרים שבוע’ עם זוהר ישראל ברדיו דרום, היא סיפרה: “עדיין יש לה פצעים. לבית הספר היא עדיין לא תוכל ללכת. היא צריכה טיפול רציני בפצעים שלה. היא תהיה בסדר גמור. היא מספרת לכולם על מה שקרה. היא בסדר”.

לדברי קרן, חנה הלכה לחפש כבשים בשדות שמאחורי הבניין בו הם מתגוררים. “יש שם חווה של כבשים ועוד חיות, ששומרים עליה כלבי שמירה, אז היא הלכה לאזור הזה לחפש אותן. פתאום הגיעה קבוצה של כלבים והפילו אותה והתחילו לנשוך אותה”.

לדברי קרן, הטיול הזה לא היה בהסכמה. “לא נתנו לה להסתובב שם. היא יודעת שיש שם כלבים. היא יודעת שאסור ללכת לשם. אולי היא חשבה שלא יקרה כלום. היא לא חשבה שהכלבים יבואו ויעשו לה משהו”.

האם הוסיפה: “רציתי לכעוס אבל בשעה כזאת שהיא כולה פצועה לא רציתי לעשות את זה. רק נישקתי אותה ואמרתי ‘ברוך השם, תודה רבה לקב”ה שהציל אותה’. לא אמרתי לה כלום. נדבר על זה אחר כך, כשהיא תתאושש”.

בני משפחת גרשמן לא מתכוונים לסלוח כל כך מהר לבעל החווה. קרן אומרת שהיא ובעלה מתכוונים להגיש נגדו תלונה במשטרה ולתבוע פיצויים.

“אי אפשר להשאיר את זה ככה. זה בן אדם מבוגר, הוא יכול לחשוב שזה מסוכן להחזיק ככה כלבים בלי רצועות ובלי כלום, והם מטיילים פה בשכונה באזור מגורים. זה לא הגיוני”.

למחרת המתקפה שיחזרה חנה ממיטתה בבית החולים ‘סרוקה’ את רגעי האימה: “פתאום הכלבים נשכו אותי. הם היו גדולים. הם תפסו אותי ברגליים ומשכו אותי לרצפה. כאב לי. ניסיתי לזעוק לאבא, ולא הצלחתי”.

כוחות ההצלה פינו אותה לחדר המיון בבית החולים סורוקה כשהיא במצב בינוני ויציב וסובלת מפצעי נשיכות בראשה ובשאר חלקי גופה.

“היא מאוד אוהבת כבשים ואתמול היא הלכה לטייל ורצתה ללטף את אחד הכבשים. כשהתקרבה אליהם הכלבים ששמרו עליהם קפצו עליה ונשכו אותה”, סיפר אביה לחדשות 2.

שוטרים שהגיעו לזירה מצאו את הילדה לבדה כשהיא מותקפת על ידי הכלבים בעוד היא שרועה על הקרקע. השוטרים פתחו בריצה לכיוונה תוך כדי הברחת הכלבים, שניסו לתקוף גם אותם.

רס”ל יעל אדרי, השוטרת שהגיעה לזירה וחילצה את הילדה – שחזרה בחדשות 2 את השתלשלות האירועים: “הגעתי למקום והבחנתי בקבוצת כלבים שתוקפים אותה. פתחתי את הדלת של הניידת ופתחתי בריצה לעבר הילדה. היא הייתה שרועה על הרצפה ולא יכלה לזוז”.

אדרי הוסיפה: “נאבקנו עם הכלבים כדי להוציא אותה, והכלבים ניסו לתקוף גם אותי. הרמתי אותה ורצתי למד”א”. השוטרת סיפרה עוד: “זרקתי לעברם אבנים ונחלצנו שתינו מהאירוע”.

אדרי ליוותה את הילדה שנפגעה לבית החולים סרוקה בבאר שבע, עד שאמה הגיעה למקום.

בעל החווה, בן 57,  נעצר בגין אי נקיטת אמצעי זהירות בחיה ומעצרו הוארך עד היום.

&https://twitter.com/kann_news/status/963385353884323840

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות