הח”כים החרדים תומכים: “החקירה זוהמה, לפיד ממשיך את ה׳פוטש׳”

יו"ר ועדת הכספים, הפוליטיקאי החרדי הראשון שיצא לתמוך בגלוי בנתניהו - על פרסום המלצות המשטרה: "ראש הממשלה רשאי להמשיך בתפקידו. זה החוק" • מקלב: החקירה התנהלה על רקע רדיפה פוליטית ואישית"
אריה ריבקינד
כ"ח שבט התשע"ח / 13.02.2018 21:54

יו”ר ועדת הכספים ח”כ משה גפני הגיב הערב (שלישי) על פירסום המלצות המשטרה להעמיד את ראש הממשלה בנימין נתניהו לדין בגין שוחד, בתיק המתנות ובתיק המו”מ עם מו”ל ידיעות אחרונות.

“לראש הממשלה עומדת חזקת החפות. המלצות המשטרה מבחינת החוק, אינן מעלות ואינן מורידות, ובמיוחד לאור האירועים האחרונים שהיו במשטרה, וכל עוד לא יוחלט אחרת בקרב הגורמים המוסמכים בעניין, ראש הממשלה רשאי להמשיך בתפקידו. זה החוק”.

גפני, הפוליטיקאי החרדי הראשון שיצא לתמוך בגלוי בראש הממשלה –  הוסיף: “וכך אנו מתייחסים לעניין, ואני מקווה שהוא ייצא נקי וחף מפשע”.

אל גפני הצטרף מעט מאוחר יותר גם ח”כ אורי מקלב: ”על אף ההמלצות הקשות, אי אפשר להתעלם כי החקירה התנהלה על רקע רדיפה פוליטית ואישית. החקירה זוהמה לכל אורכה ולכן צריך להתייחס אליה בפרופורציות האמיתיות”, אמר מקלב.

גם סגן שר הבריאות ח״כ יעקב ליצמן הגיב על ההמלצות ובא חשבון עם יאיר לפיד: “ח״כ לפיד התגלה הערב בבושתו הציבורית, כשהוא ממשיך גם כעת את ניסיון ה׳פוטש׳ נגד רה”מ, אותו ניסה להוביל כבר ב 2014, בגינו אף הודח מתפקידו הכושל באוצר”.

ליצמן הוסיף: “אני מחזק את ידי ראש הממשלה נתניהו, מאמין בחפותו ומאחל לממשלה שבעזרת השם תסיים את ימיה כחוק לטובת אזרחי ישראל”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ומה עם שלדון אדלסון?
    14/02/2018 02:54
    יעקב
  1. הוא הרי העיד במשטרה על זה שנתניהו ביקש ממנו לצמצם את תפוצת ישראל היום, בלי לדעת שביבי ניסה לסגור דיל עם מוזס.
    גם הוא שטינקר?

  2. זה קיום מצוות התורה?
    14/02/2018 09:40
    אלי
  3. מדתיים מצפים לאמות מידה אחרות. מדין תורה- התנהגות כלימתית. שווה לגלגל עיניים לשמיים תמורת הטבות מגזריות? בושה.