הילדה שיחזרה: “היו גדולים, תפסו ברגליים ומשכו לרצפה” • צפו

חנה גרשמן, בת ה-7 וחצי מאופקים, שננשכה אתמול על ידי עשרה כלבים משוטטים, שחזרה ממיטה בבית החולים סרוקה: "ברחתי לסבתא, פתאום הכלבים נשכו אותי. הם היו גדולים, כאב לי, קראתי לאבא שלי ולא הצלחתי..." • צפו במפגש המרגש בין חנה לשוטרת יעל אדרי, שהצילה את חייה
חיים טוויל
כ"ח שבט התשע"ח / 13.02.2018 15:21

חנה גרשמן, בת ה-7 וחצי מאופקים, שננשכה אתמול (שני) על ידי עשרה כלבים משוטטים, שיחזרה היום ממיטתה בבית החולים ‘סרוקה’ את רגעי האימה.

“ברחתי לסבתא, פתאום הכלבים נשכו אותי”, סיפרה. “הם היו גדולים. הם תפסו אותי ברגליים ומשכו אותי לרצפה. כאב לי. ניסיתי לזעוק לאבא, ולא הצלחתי”.

כוחות ההצלה פינו אותה לחדר המיון בבית החולים סורוקה כשהיא במצב בינוני ויציב וסובלת מפצעי נשיכות בראשה ובשאר חלקי גופה.

“היא מאוד אוהבת כבשים ואתמול היא הלכה לטייל ורצתה ללטף את אחד הכבשים. כשהתקרבה אליהם הכלבים ששמרו עליהם קפצו עליה ונשכו אותה”, סיפר אביה לחדשות 2.

“אי אפשר לשכוח מזה”, הוסיפה אמה.

שטרים שהגיעו לזירה  מצאו את הילדה לבדה כשהיא מותקפת על ידי הכלבים בעוד היא שרועה על הקרקע. השוטרים פתחו בריצה לכיוונה תוך כדי הברחת הכלבים, שניסו לתקוף גם אותם.

רס”ל יעל אדרי, השוטרת שהגיעה לזירה וחילצה את הילדה – שיחזרה בחדשות 2 את השתלשלות האירועים: “הגעתי למקום והבחנתי בקבוצת כלבים שתוקפים אותה. פתחתי את הדלת של הניידת ופתחתי בריצה לעבר הילדה. היא הייתה שרועה על הרצפה ולא יכלה לזוז”.

אדרי הוסיפה: “נאבקנו עם הכלבים כדי להוציא אותה, והכלבים ניסו לתקוף גם אותי. הרמתי אותה ורצתי למד”א”. השוטרת סיפרה עוד: “זרקתי לעברם אבנים ונחלצנו שתינו מהאירוע”.

אדרי ליוותה את הילדה שנפגעה לבית החולים סרוקה בבאר שבע, עד שאמה הגיעה למקום.

היום היא שבה אל בית החולים ופגשה את חנה.

בתוך כך,  בעל חווה סמוכה למקום האירוע נעצר בגין אי נקיטת אמצעי זהירות בחיה. מעצרו של החשוד בן ה-57 הוארך בבימ”ש עד יום חמישיט.

משטרת ישראל פנתה בבקשת סיוע מרשות אחרת על מנת לתפוס את הכלבים. חקירת המקרה נמשכת.

צילום: איציק זוארץ

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הכלבים האלה היו נחמדים יותר מהכלבים בג׳נין.
    13/02/2018 16:50
    עדנה
  1. הכלבים האלה היו נחמדים יותר מהכלבים בג׳נין.