השוטרת שהצילה הילדה מהכלבים: ‘ניסו לתקוף גם אותי. הרמתי ורצתי’

המקרה של הילדה בת 7 וחצי שהותקפה על ידי 10 כלבים מסעיר את אופקים • השוטרת שהגיעה לזירה וחילצה את הילדה - שיחזרה בחדשות 2: "פתחתי בריצה לעבר הילדה. היא הייתה שרועה על הרצפה ולא יכלה לזוז. נאבקנו עם הכלבים כדי להוציא אותה"
חיים טוויל
כ"ח שבט התשע"ח / 12.02.2018 23:55

המקרה הקשה במהלכו ילדה בת 7 וחצי הותקפה אחרי הצהרים (שני) באופקים על ידי להקה של 10 כלבים – מסעיר את העיר הדרומית.

רס”ל יעל אדרי, השוטרת שהגיעה לזירה וחילצה את הילדה – שיחזרה בחדשות 2 את השתלשלות האירועים.

“הגעתי למקום והבחנתי בקבוצת כלבים שתוקפים אותה”, סיפרה לתמיר סטיינמן מחדשות 2. “פתחתי את הדלת של הניידת ופתחתי בריצה לעבר הילדה. היא הייתה שרועה על הרצפה ולא יכלה לזוז”.

אדרי הוסיפה: “נאבקנו עם הכלבים כדי להוציא אותה, והכלבים ניסו לתקוף גם אותי. הרמתי אותה ורצתי למד”א”. השוטרת סיפרה עוד: “זרקתי לעברם אבנים ונחלצנו שתינו מהאירוע”.

אדרי ליוותה את הילדה שנפגעה לבית החולים סרוקה בבאר שבע, עד שאמה הגיעה למקום.

“היא הייתה גיבורה ואלופה ונאבקה על חייה, הייתה לי הזכות להציל חיי אדם”,אומרת השוטרת. “הילדה הייתה בהלם. כשהגעתי לבית החולים האימא שלה הספיקה לחבק אותי ולהודות לי. אם לא הייתי מגיעה בדקות הראשונות הילדה פשוט לא הייתה קיימת”.

הילדה פונתה לבית החולים כשהיא סובלת מפציעות נשיכה בכל חלקי גופה.

חובש רפואת חירום במד”א, יחיאל תורגמן ופאראמדיקית מד”א אדר לסרי, סיפרו: “כשהגענו למקום ראינו סמוך ליער אופקים בתוך רכב משטרתי ילדה כבת 8. השוטרת הגנה עליה וניסתה להרגיע אותה. הילדה הייתה נסערת וסבלה מפצעי נשיכות בכל הגוף”.

ד״ר דימיטרי רודנב, כירורג ילדים בסורוקה סיפר לאחר הטיפול בילדה: “בשעות הערב התקבלה לחדר הטראומה בסורוקה ילדה שננשכה על ידי כמה כלבים. היא הגיעה מפוחדת כשהיא סובלת מנשיכות מרובות בכל הגוף, כולל בראש, בגב ובגפיים. הפצעים לשמחתינו שטחיים והיא טופלה במלר״ד באמצעות הטריית הפצעים. תתאשפז בהמשך ותקבל טיפול אנטיביוטי וחיסונים נגד כלבת. מצבה מוגדר קל- בינוני”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כלבים
    13/02/2018 06:26
    מנשה
  1. זה מה שקורה שאנשים זורקים ומתעללים בכלבים ואחרי זה מאשמים את אכלביםה אבני אדם הם אכי זבלים שיש עלי אדמות ימח שמם אבני אדם אכלבים לא אשמים סה רק אבני אדם אזבליםםםםםם

  2. כל כלב שהוא יותר מ- 40 ס"מ צריך להשמיד או לשלוח לחו"ל
    13/02/2018 14:03
    דוד
  3. אם אינו כלב גישוש כלב נחיה או כלב שמירה המוחזק בחצר סגורה .
    אנשים הזקוקים לכלב להפר את בדידותם מספיק להם כלב זעיר .
    גם כלב שנובח באופן מאיים מוגדרת כתקיפה לא רק אם הוא נושך .
    אדם שצועק על זולתו מגדירים זאת כאלימות מילולילית קל וחומר ביחס לכלב שהוא הרבה פחות צפוי .