נתניהו: “מחר נעביר את התקציב. הממשלה שלנו כאן עד סוף 2019”

אריה ריבקינד
|
כ"ז שבט התשע"ח / 12.02.2018 16:39
ראש הממשלה חשף בישיבת סיעת הליכוד כי הוא מקדם את חוק החלת הריבונות מול האמריקנים • “זו צריכה להיות יוזמה ממשלתית ולא פרטית כי מדובר במהלך היסטורי”

ראש הממשלה בנימין נתניהו חשף בישיבת סיעת הליכוד אחר הצהריים (שני) כי הוא מקיים מגעים מול הממשל האמריקני כדי לקדם את חוק החלת הריבונות.  “אני יכול לומר לכם שמזה זמן אני מנהל שיח בנושא מול האמריקנים”.

נתניהו הוסיף: “שני עקרונות מלווים אותי בנושא הזה: הראשון – תיאום ככל האפשר מול האמריקאים שהקשר איתם הוא נכס אסטרטגי למדינת ישראל וגם להתיישבות. השני – זו צריכה להיות יוזמה ממשלתית ולא פרטית כי מדובר במהלך היסטורי”.

נתניהו דיבר בסיעה גם על המתיחות בצפון וביקש לברך את אזרחי ישראל על הלכידות שהפגינו. “לצד כוחות צה”ל וכוחות הביטחון שלנו, לצד הכלכלה החזקה שלנו והקשרים העוצמתיים שפיתחנו בזירה הבינלאומית, הכוח האמיתי של מדינת ישראל נשען עליכם אזרחי ישראל – אתם החוסן הלאומי שלנו. אני מבקש להודות לכולכם על התמיכה הגדולה. היא מלווה אותנו כל הדרך”, אמר.

הוא התייחס גם להעברת התקציב בכנסת. “מחר, במהלך חסר תקדיםף אנחנו נעביר בכנסת בקריאה ראשונה את תקציב 2019. זה אירוע יוצא דופן וזוהי הוכחה ברורה לכך שהממשלה שלנו כאן להישאר עד סוף 2019 – ולהמשיך לעשות דברים גדולים למען מדינת ישראל”.