לפיד: אחזור ואצטלם שוב עם טלית אני לא מתבייש בזהות היהודית שלי

יו"ר יש עתיד אמר ב'כנס ירושלים' כי הוא מתנגד בתוקף לנסיגה חד צדדית שתזיק לביטחון המדינה • על חוסר ניסיונו הצבאי: "אז מה, טראמפ חסר ניסיון צבאי"
אריה ריבקינד
כ"ז שבט התשע"ח / 12.02.2018 14:48

יו”ר מפלגת יש עתיד, ח”כ יאיר לפיד, התארח הבוקר (שני) בכנס ירושלים ה-15 של העיתון ‘בשבע’. לפיד קיים  ראיון ‘אחד על אחד’ עם עיתונאי גלי צה”ל, ישי שנרב.

“זה אבסורד שאנשים שלא דיברו איתי מאז שנות השישים יודעים יותר טוב ממני מה הדעות שלי”, אמר לפיד בתגובה לטענה כי הוא הפרזנטור שנועד לשווק את ‘יש עתיד’ ולהסתיר את אנשי השמאל שבה – עופר שלח, יעל גרמן ועוד.

“אל תשאלו אותי על מה שכתבתי לפני שנים. דברו איתי, תשאלו אותי ואת עופר ואת כל מי שנכנס למפלגה שלנו, מה דעתנו היום. לא מה כתבנו או אמרנו בעבר. ואגב, האשימו אותנו שאנחנו נלך למהלכים חד-צדדים של נסיגה. אבל זה ממש לא נכון וסותר לחלוטין את הטקסט הכתוב שלנו שאפשר לראות. אנחנו סבורים שזה יזיק לביטחון המדינה, נסיגה חד-צדדית תזיק למדינה”.

על חוסר ניסיונו הצבאי אמר לפיד: “אז מה, טראמפ חסר ניסיון צבאי. אין קשר למקום בו שירתת בצבא. ראש ממשלה לא צריך להיות גנרל. אלא מדינאי שדואג לאזרחי ישראל ופטריוט”.

לפיד הבטיח כי “יחזור ויצטלם שוב עם טלית. אני לא מתבייש ביהדותי. אני לא מתבייש במסורת. תבואו בכל נדרי לראות אותי עם טלית. אני יודע שאי אפשר לצלם אותי ביום כיפור. אבל אני רוצה שתדעו שאני לא מתבייש בזהות היהודית שלי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות