האלמנה: ‘תהיו חזקים מול ההכפשות’. שרה: ‘נותן כוח’

שרה נתניהו קיימה ביקור ניחומים כפול בשומרון - אצל משפחות בן גל ושבח: "התמונה של שתיכן מהעיתונות נצרבה לי בזיכרון. ממש נגעת לי ללב. אני מעריכה אותך" • בן גל: "ראש הממשלה עושה עבודה חשובה ושומר על עם ישראל" • נתניהו: "אי אפשר שלא להתפעל מהאנשים"
אריה ריבקינד
כ"ו שבט התשע"ח / 11.02.2018 18:39

שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, קיימה אחר הצהרים (ראשון) ביקור ניחומים כפול בשומרון.

תחילה ביקרה בחוות גלעד, אצל  יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי”ד  שנרצח לפני חודש, ובהר ברכה אצל משפחתו של הרב איתמר בן גל הי”ד, שנרצח בפיגוע דקירה ביום שני שעבר בכניסה לעיר אריאל.

נתניהו הגיעה לביקור בעקבות בקשתה של מרים בן-גל.

נתניהו פנתה למרים בן גל ואמרה בהתרגשות: “בזכות פנייתך אלי זכיתי גם להגיע לאחותך לצרה, ליעל (שבח). הייתי בחוות גלעד עכשיו, התמונה של שתיכן מהעיתונות נצרבה לי בזיכרון. ממש נגעת לי ללב. אני מעריכה אותך ואת החוזקות שלך. המציאות שנוצרה לך, אם לארבעה ילדים קטנים… זה ממש בלתי נתפס”.

נתניהו הוסיפה: “אנחנו ניצבים מול אוייב מאוד אכזר. עכשיו אנחנו מתחילים לראות את זה גם בכל העולם. אותו הטרור שפוגע בברלין הוא זה שפגע בבעלך. כעת ההתמודדות תהיה יום יומית. מכאן צריך להתחזק, לבנות את הדברים. אבל הוא תמיד יהיה איתך”.

האלמנה פנתה בבקשה לרעיית ראש הממשלה ואמרה: “אנחנו מאוד מעריכים את ראש הממשלה ואת כל מה שהוא עושה למען ארץ ישראל. אנחנו חושבים שהתשובה הציונית לדבר הזה היא להכפיל פה את הישוב. בתור התחלה להכפיל. אחר כך בעזרת ה’ להפוך לעיר”.

היא הוסיפה: “האחיזה שלנו כאן קריטית. אנחנו סומכים עליכם שגם במקרה הזה תעזרו לנו לתת את התשובה האמיתית. את ההרחבה והבנייה בהר ברכה”.

רעיית ראש הממשלה: “אנחנו אתכם. אתם אנשים חזקים וחלוצים”.

שרה נתניהו

עם מרים בן גל. צילום: Kobi Gideon / GPO

המשפחה ביקשה גם לחזק את משפחת נתניהו נוכח המתקפה נגדם בכלי התקשורת.

האלמנה אמרה לרעיית ראש הממשלה: “כל ההכפשות האלו נגדכם. זה לא מייצג אף אחד. תהיו חזקים. ראש הממשלה עושה עבודה חשובה ושומר על עם ישראל”.

על כך השיבה אשת ראש הממשלה נתניהו: “זה מה שנותן לי כוח לעמוד בהכפשות האלה. שאנחנו מאמינים בשליחות שלו. שהוא שומר עלינו, על כולם, על עם ישראל”.

בחוות גלעד פנתה יעל שבח לאשת ראש הממשלה וסיפרה לה על הקושי בחיים ללא חשמל ומים סדירים.

שרה נתניהו אמרה: “אי אפשר שלא להתפעל מהמקום, מהנופים, מהאנשים. מהאחדות והרעות כאן. מכל אווירת ארץ ישראל. יש כאן חלוציות. כל עם ישראל תומך בכם. אנחנו אתכם. עצוב לי לבקר רק את המשפחה ולא את האנשים עצמם שאני שומעת עליהם כל כך הרבה.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר לאשת ראש הממשלה: “זו משפחה אמיצה. הם מלאי אמונה עם כל הכאב. וכל ה’שבעה’ חושבים לא רק על איך להתחזק וגם על איך לחזק את ארץ ישראל את הר ברכה וההתיישבות”.

שרה נתניהו

עם יעל שבח. צילום: Kobi Gideon / GPO

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בושה לתיקשורת !
    11/02/2018 19:11
    סטודנט
  1. שרה נתניהו, תהיי חזקה !!! התיקשורת העלובה, מנסה להחליף השילטון ע”י רדיפת משפחת נתניהו !!! שום דבר לא עומד בדרכם הלא מוסרית !!! העם לא טיפש ! ביבי הוא מלך ישראל !!!