החשד: דקר את המטפלת של אמו הקשישה בצוואר ונלכד בתום מרדף

אישה בת 56 המטפלת בקשישה נמצאה ביבנאל עם דקירה בצווארה • המנתחת בפוריה: "הוצאנו את הסכין תוך פתיחת הצוואר בצורה מבוקרת" • בנה של הקשישה, החשוד בדקירה - נמלט ברכב • שוטרים שהיו בדרכם להציב מחסום הבחינו בו נוסע בנתיב הנגדי, פתחו במרדף - ועצרו אותו
חיים טוויל
כ"ו שבט התשע"ח / 11.02.2018 14:03

אישה בת 56, המטפלת בקשישה, נפצעה באורח בינוני לאחר שנדקרה היום (ראשון) בצווארה במושב יבנאל הסמוך לטבריה.

חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירה העניקו לאישה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן פינו אותה לבית החולים פוריה, כשהכרתה מעורפלת והיא סובלת מפצעי דקירה בצווארה, שם הוכנסה בדחיפות לחדר הניתוח.

עם קבלת ההודעה במוקד המשטרה, הגיעו כוחות משטרה לביתה של הקשישה אספו ממצאים ופתחו בחקירה ממנה עלה כי האישה, תושבת יבניאל, אשר במשך שנים מטפלת בקשישה בביתה הפרטי של הקשישה, נדקרה ככל הנראה על ידי בנה של הקשישה, בשנות ה-40 לחייו – וכי הוא מיד נמלט מהמקום באמצעות רכב.

שוטרי משטרת ישראל פרסו מחסומים ופתחו במצוד לאיתור החשוד.

ניסיון רצח, יבניאל

שוטרים שהיו בדרכם לפרוס את המחסום באזור ראש פינה, הבחינו ברכבו של החשוד כשהוא נוסע בנתיב הנגדי. הם ביצעו פרסה ורדפו אחר החשוד – עד למעצרו בצומת עמיעד.

בשלב זה החקירה בעיצומה.

חובש בכיר במד”א אביחי פרץ וחובש רפואת חירום מרדכי רחמים, סיפרו: “כשנכנסנו לבית ראינו באחד החדרים אשה שרועה על הריצפה, היא הייתה בהכרה וסבלה מפציעה בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימום וסיוע בנשימה ופינינו אותה תוך המשך טיפול לבית חולים כשמצבה קשה ויציב”.

מבית החולים נמסר: “למלר״ד המרכז הרפואי פדה-פוריה הגיעה אשה בת 40 מיבנאל, שנדקרה בצוואר. מוכנסת בדחיפות לחדר ניתוח. מצב בינוני, בהכרה, יציבה”.

ד״ר סיון גושן, מנהלת יחידת אף אוזן גרון ונתוחי ראש צוואר שניתחה את האישה: ״הוצאנו את הסכין תוך כדי פתיחת הצוואר בצורה מבוקרת, כדי לא לפגוע בכלי דם גדולים או בעצבים. במזל גדול, הסכין לא חדרה לוושט או לגרון ולבית הבליעה, וכך לא נגרם נזק משמעותי”.

האשה נמצאת עכשיו בהתאוששות.

ניסיון רצח, יבניאל

צילום: דוברות המשטרה
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מזעזע
    11/02/2018 15:31
    טובה
  1. מה יהיה אנשים יקרים?חייבים רק גאולה.