גם שס מצטרפת לדרישה: “התשובה האמתית לטרור – בנייה בהר ברכה”

ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס הגיע אמש לנחם את משפחה בן גל בהר ברכה • "סיעת ש"ס תומכת בהתיישבות, מעודדת את ההתיישבות ומבינה שהבניה זו התשובה הכי טובה שיש"
אריה ריבקינד
כ"ו שבט התשע"ח / 11.02.2018 12:27

דרישה חוצת מפלגות: לאחר ששר הכלכלה מכולנו, שר החינוך נפתלי בנט מהבית היהודי, ושרי הליכוד הצטרפו לדרישת האלמנה מרים בן גל לאשר בנייה בהר ברכה “כמענה ציוני לטרור” – מצטרפים כעת לדרישה גם ממפלגת ש”ס.

ח”כ מיכאל מלכיאלי מש”ס הגיע אמש (מוצ”ש), יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן, לנחם את המשפחה האבלה בהר ברכה – ואמר: “כל יציאה מבית אבלים היא קשה, קשה מאד. על אחת כמה וכמה כשרואים את האלמנה ואת הילדים הקטנים.

“אני חושב שהדרישה שלנו מממשלת ישראל צריכה להיות: להרחיב את היישוב, לשחרר את התב”ע שתקועה כאן, אני חושב שזו תהיה התשובה האמתית שלנו לטרור. אנחנו נעלה את זה גם לישיבה הסיעה. סיעת ש”ס תומכת בהתיישבות, מעודדת את ההתיישבות ומבינה שהבניה זו התשובה הכי טובה שיש, כך נפעל וכך נעשה”.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, שנכח במקום ומקדם את אישור הבנייה כמענה לטרור, יחד עם המשפחה האבלה – אמר: “אנחנו שמים את הנושא הזה על השולחן. בלי להתנצל ובלי להתבלבל. אנחנו מצפים שעל כל פיגוע נורא כזה – התשובה תהיה בנייה. בנייה נרחבת. כפי שהיה בימי ראשית המדינה דבר שהיה מכונה: ‘תשובה ציונית הולמת’. וגם היום כך צריך לכנות אותו וכך צריך לפעול”.

מרים בן גל, אביה, אמה והוריו של איתמר בן גל הי”ד פנו בימים האחרונים לראש הממשלה ולשרים והעלו את הדרישה בפניהם.

מלכיאלי

ח”כ מלכיאלי בניחום אבלים. צילום:  דוברות מועצת שומרון
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות