“במקום לחסל את הנייה, מחסל את השבת”: תשובת מרזל לפרובוקציה ב’ביג’

אריה ריבקינד
|
כ"ד שבט התשע"ח / 09.02.2018 10:30
ראשי ‘עוצמה יהודית’, ד”ר מיכאל בן ארי וברוך מרזל, הגיעו למתחם ‘ביג’ באשדוד וחילקו לעוברים ושבים נרות שבת וכרוזים גם בשפה הרוסית – המסבירים את חשיבות השבת

בעקבות התכנון של מפלגת ישראל ביתנו לקיים אירוע ‘חגיגה בשבת’במתחם ה’ביג’ באשדוד, בניגוד לחוק, הגיעו היום (שישי) ראשי ‘עוצמה יהודית’, ד”ר מיכאל בן ארי וברוך מרזל, למתחם וחילקו לעוברים ושבים נרות שבת וכרוזים גם בשפה הרוסית – המסבירים את חשיבות השבת לעם היהודי.

יו”ר עוצמה יהודית, ד”ר מיכאל בן ארי: “במקום למלא הבטחות ולחסל את הנייה, ליברמן עסוק בחיסול השבת שהיא הלב והעוצמה של העם היהודי. הנואשות של פוליטיקאי כושל מביאה אותו לייצר תסיסה מלאכותית ולעוסה”.

“באנו לאשדוד לחזק את תושביה הנאמנים לעם ישראל בשמירה על כבוד השבת הציבורית”, הוסיף.

ברוך מרזל אמר כי לא יתכן שבשביל עוד כמה קולות, ליברמן מנסה להצית מלחמת דת. “רוב תושבי אשדוד סולדים מהפרובוקציה ומניסיונות ההתססה של ליברמן, וככל שהוא ימשיך בפרובוקציות – אנו נחזק יותר ויותר את השבת באזור”.

כפי שדווח בחרדים 10,  לאחר שביקר לפני שלושה שבועות בעיצומה של השבת באשדוד כדי לעודד חנויות הפתוחות בשבת, משיק יו”ר ישראל ביתנו השר אביגדור ליברמן את פרובוקציית השבת הבאה.

שרים וח”כים מישראל ביתנו יגיעו בשבת הקרובה למרכז הקניות ביג באשדוד,  במטרה “להרים קול מחאה נגד הכפיה הדתית ולהתנגד לחלוקת קנסות לעסקים הפתוחים בשבת”.

על פי הודעת סיעת ישראל ביתנו, שרת העליה והקליטה סופה לנדבר, יחד עם ח”כ יוליה מלינובסקי וראשי האופוזיציה בעיר, צפויים לבקר השבת במתחם ‘ביג’ – תוך חילול שבת המוני.

“שרת העלייה והקליטה סופה לנדבר, ח״כ יוליה מלינובסקי, חברי מועצת העיר אשדוד ועשרות פעילים של המפלגה המתגוררים בערים סמוכות ומתנגדים לכפייה דתית, יגיעו בשבת הקרובה למתחם ביג באשדוד, במטרה להתנגד לחלוקת הקנסות ולתמוך בבעלי העסקים ובציבור החילוני בעיר”, נאמר בהודעה ששוגרה לתקשורת.

התקשורת מתבקשת, כמובן, לבוא ולסקר את האירוע בעיצומו של יום השבת.

לנדבר אמרה: “חלוקת הקנסות באשדוד בשבת היא שערורייתית. מדובר בכפייה דתית וניסיון לשנות את הסטטוס קוו בעיר. חובה עלינו להתנגד ואני מזמינה את הציבור להצטרף אלינו”.