בא לו לנגב חומוס: ניר ברקת החנה את הרכב בנתיב תחבורה ציבורית

ראש העיר החנה את רכב השרד בנתיב תחבורה ציבורית והלך לאכול • פקחי העירייה דרשו מהנהג שנותר ברכב להזיזו - אך לא חילקו דוח לראש העיר • בכל אותו הזמן הבהבה הצ'קלקה
אריה ריבקינד
כ"ג שבט התשע"ח / 08.02.2018 15:54

אתם כבר יודעים מה היה קורה לכם אם הייתם מחנים את הרכב שלכם בנתיב המיועד לתחבורה ציבורית בלבד. אבל מה קורה כאשר ראש העיר עושה זאת?

ניר ברקת, ראש העיר של ירושלים, תועד בצהרים מחנה את רכב השרד שלו בנתיב תחבורה ציבורית ברחוב קינג ג’ורג’, רק כי חשקה נפשו לנגב חומוס.

לפי דיווח של חיים ריבלין בחדשות 2,  ברקת הגיע עם רכבו למרכז העיר כשהצ’קלקה הבהבה. לאחר שהרכב עצר בנתיב האסור, יצא ראש העיר לאכול חומוס – והנהג נותר ברכב בכל אותן דקות,  עד שכתב ‘החדשות’ הפנה את תשומת לבם של פקחי העירייה.

למרות שבעירייה טענו כי הרכב חנה במקום דקות ספורות בלבד, ריבלין נכח במקום כרבע שעה, לפני שהרכב הוזז.

בשלב מסוים הגיעו הפקחים לנהג הרכב וביקשו ממנו להזיזו בשל האיסור לעצור שם. הנהג נעתר לדרישה והזיז את הרכב, אך השוטרים החליטו שלא לחלק דוח לרכב של ראש העיר.

והצ’קלקה? ריבלין מעיד שהיא המשיכה להבהב.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה לחדשות 2: “מדובר בטעות חד פעמית. לרכב אישור נסיעה בנתיבי תחבורה ציבורית והוא עמד במקום 3 דקות בלבד. הפקח ביקש מהרכב לזוז שכן לא ניתן לעמוד במקום. הנהג נשמע להוראות הפקח במיידי ועזב את המקום”.

 

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות