הרב בעדני על הרב מאזוז: יש חלוקי דעות מסוימים, נמצא הדרך להסתדר

יוסף גרינבוים
|
כ"ג שבט התשע"ח / 08.02.2018 00:24
לרגל הוצאת גליון ה-100 של ‘בית נאמן’, המסכם את שיעורו השבועי של הגר”מ מאזוז, הוציאו עורכי העלון גיליון מיוחד ובו עשרות דברי עידוד וברכה מגדולי תורה, רבנים וראשי ישיבות • בין המברכים: חברי ‘המועצת’ הגר”ש בעדני, הגר”מ מאיה, הגר”ר אלבז

בפרויקט מיוחד לרגל הוצאת גליון ה-100 של ‘בית נאמן’, המסכם את שיעורו השבועי של ראש ישיבת כסא רחמים הגר”מ מאזוז, הוציאו השבוע עורכי העלון גיליון מיוחד ובו עשרות דברי עידוד וברכה מגדולי תורה, רבנים וראשי ישיבות.

בין המברכים ניתן למנות גם את חברי מועצת חכמי התורה הגר”ש בעדני, הגר”מ מאיה, הגר”ר אלבז, הראשונים לציון רבי אליהו בקשי דורון, והגרש”מ עמאר, ועוד כ-50 רבנים.

הגר”ש בעדני בירך: “קודם כל, מי אני שאני אברך, אבל באמת רוצה לברך את הגאון הרב מאזוז שליט”א, שב”ה בנה ישיבה נפלאה עם דרך של לימוד מיוחדת של חכמי הספרדים. ברוך ה’ גם זה צריך לדעת, גם זה צריך ללמוד. אמנם זה לא הדרך המקובלת בישיבות, אבל זו דרך נפלאה שעליה תמיד רבותינו בנו את ההלכות ואת ענייני התורה הקדושה”.

הגר”ש בעדני הוסיף: “כאב לי בזמנו לשמוע דברים לא הגונים שנאמרו כנגדו, אז מחיתי, בודאי עשיתי את תפקידי, ומחיתי על כבודו. צריך להיזהר בכבודו של תלמיד חכם חשוב, ה’ יעזור שיהיה בריא לאורך ימים ושנות חיים, שימשיך להרביץ תורה ויעמוד על משמר התורה והיראה ועל דרך התורה הקדושה של עם ישראל”.

מהמשך אמר חבר המועצת: “אנחנו קצת בחלוקי דעות בדברים מסויימים, אבל זה לא אומר כלום. תמיד היה בעם ישראל, בין חכמי ישראל, חילוקי דעות, וצריך למצוא את הדרך איך לגשר עליהם. ה’ יעזור, עוד לא זכינו להגיע למצב הזה, של המברך את עמו ישראל בשלום, כך שיהיה ממש באחדות גמורה בכל הדברים, אבל אני מקוה שדוקא דרך התורה, רק זה מה שיכול לתת לנו את הכח להתאחד באיחוד גמור, על ידי התורה הקדושה שהיא צריכה להדריך אותנו ולתת לנו את האור, באיזה דרך צריך ללכת.

“אני באמת מברך אתכם. ה’ יעזור שתמשיכו לעמוד על המשמר, ה’ יעזור שיצא רק קידוש השם על ידיכם.. וגם כבוד הרב שליט”א שיהיה בריא ויאריך ימים, שיעמוד על המשמר, ואני מקוה שתמיד נמצא את הדרך איך להסתדר ביחד”.

גליון ‘בית נאמן’ יוצא לאור בכמאה אלף עותקים מידי שבוע, ומרתק את עולם התורה. לרגל גליון ה-100 החלו המו”ל בפרויקט נוסף להכפלת כמות העלונים המודפסת מידי שבוע, כאשר נוספו עוד עשרות מפיצים בכל רחבי הארץ.

בית נאמן

בית נאמן