מאבטח בכרמי צור נפצע קל בפיגוע דקירה; צה”ל פשט על בית המחבל

מאבטח נדקר על ידי מחבל בן 19 בעמדת הש.ג. של היישוב כרמי צור בגוש עציון • מאבטח נוסף שהיה במקום ירה לעבר המחבל וחיסל אותו • כוחות צה"ל פשטו על בית משפחתו בחלחול: במקום היו הפרות סדר שכללו יידוי אבנים • אדם אחד נעצר
חיים טוויל
כ"ב שבט התשע"ח / 07.02.2018 11:00

מאבטח יהודי כבן 34 נפצע הבוקר (רביעי) באורח קל בפיגוע דקירה בכרמי צור.

המחבל הגיע באמצעות רכב לעמדת הש.ג. בכניסה ליישוב, ודקר את המאבטח. מאבטח נוסף שהיה בש.ג. ירה לעבר המחבל וחיסל אותו.

כוחות ההצלה שהגיעו לזירה העניקו טיפול רפואי לפצוע ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

לפי מקורות פלסטינים, המחבל שביצע את פיגוע הדקירה הבוקר בכרמי צור, הוא יוסוף זמאערה כבן 19, תושב אחד הכפרים מצפון לחברון. לפי הדיווחים, כוחות צה”ל פשטו על העיירה חלחול ועצרו את אביו.

מדובר צה”ל נמסר כי בעקבות פיגוע הדקירה  הבוקר, כוחות צה”ל מהחטיבה המרחבית ‘עציון’ החלו בפעילות בכפר חלחול ממנו יצא המחבל.

“הכוחות הגיעו לביתו של המחבל ותחקרו את בני משפחתו. במהלך כניסת הכוחות התפתחה הפרת סדר אשר כללה יידוי אבנים לעבר הכוחות. כוח צה״ל הגיב באמצעים לפיזור הפגנות ועצר את אחד ממפרי הסדר”.

ראש מועצת גוש עציון ותושב כרמי צור, שלמה נאמן: “רק אתמול ליווינו את חברינו הרב איתמר בן גל בהר ברכה. האירוע הזה הסתיים בנס אודות התושיה של המאבטחים שלנו. המערכה על הארץ נמשכת ואנחנו נמשיך בבניין וצמיחה בדרך להחלת ריבונות מלאה על חבלי מולדת”.

בתוך כך, הלילה עצרו כוחות צה”ל, שב”כ, מג”ב ומשטרת ישראל ביו”ש 17 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הבטחון. בנוסף נמצאו שני נשקים.

החשודים הועברו לחקירת כוחות הבטחון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות