בכנסת נפרדו מאבי רוזן I השר דרעי: “מצטער שנתתי לו את ברכתי ללכת”

עשרות חברים, בהם שרים, ח"כים, עוזרים פרלמנטריים, דוברים ויועצים נפרדו היום מאבי רוזן, יועץ התקשורת של ח"כ יעקב מרגי, שהחל לכהן כדובר המשרד לשירותי דת • דרעי: "הוא חסר לנו מאד מאד. הוא הפך להיות מוסד בפני עצמו"
אבי כץ
כ' שבט התשע"ח / 05.02.2018 15:39

עשרות חברים – בהם שרים, ח”כים, עוזרים פרלמנטריים, מנהלי ועדות, דוברים ויועצים מכל סיעות הבית, התכנסו היום (שני) בועדת החינוך של הכנסת לחגוג עם אבי רוזן, תושב כפר חב”ד, את כניסתו לתפקיד דובר המשרד לשירותי דת.

ההתכנסות הייתה מסיבת פרידה מרוזן שכיהן עד כה כדובר ויועץ התקשורת של יו”ר הוועדה ח”כ יעקב מרגי מש”ס.

בלטו במשתתפים: שר הפנים  אריה דרעי, ח”כ יעקב מרגי, השר לשירותי דת דוד אזולאי, ח”כ יואב בן-צור, ח”כ אורי מקלב, ח”כ מיכאל מלכיאלי, ושני החב”דניקים שתמיד נמצאים במשכן הכנסת: זלמן וולף ולוי אדרעי, ה’רב’ של סיעת ישראל ביתנו.

השר אריה דרעי  נשא דברים ואמר: “מקודם עברה לי מחשבה שאני מצטער שנתתי לו את ברכתי ללכת לעבוד במשרד הדתות. מצד אחד, שמחתי לשמוע שהוא מתקדם. מצד שני חסר לנו מאד מאד מאד. הוא הפך להיות מוסד בפני עצמו.

“אנשים מתקשרים אלי לבקש ממני פרוטקציה לדבר עם אבי רוזן. לכך הגענו. אני חייב לומר שאני מדבר איתו הרבה מאד, גם מאוחר בלילה, וגם כמעט כל יום.

“אז קודם כל ישר כוח לאכסניה, ליעקב מרגי, שהשכיל להקדיש לא רק אותו באופן מלא, אלא גם לתת לו את מלוא הגיבוי ומלוא הלשכה, כך שתוך זמן קצר הלשכה של ח”כ מרגי הפכה להיות הלשכה המרכזית של כל הציבור בנושאים הללו של חיילים וצבא.

“יעקב כבר סימס לי כמה פעמים, אם יש חדש ואנחנו באמת חייבים למצוא פתרון למחליף. קיוויתי שאשמע איזו בשורה שאולי הוא לא רוצה ללכת למשרד הדתות, אז כנראה שאין מה לעשות וצריך להתרגל לזה.

“אבי ישר כוח על כל המצוות שעשית. הוכחת את עצמך מעל ומעבר!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מוסד בפני עצמו? נסחפתם
    05/02/2018 21:58
    משה
  1. לא הגזים?