נעצר בן 18 מירושלים שהחזיק והפיץ חומרי תועבה עם דמויות של קטינים

החקירה הסמויה התנהלה בחודשים האחרונים, תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגיים מהמתקדמים ביותר - שהובילו לאיתור פרטיו וכתובתו של הצעיר • אתמול בשעות הבוקר המוקדמות פשטו החוקרים על ביתו של החשוד, תפסו מחשבים, מכשירים ניידים והתקני אחסון מדיה - ועצרו אותו
חיים טוויל
כ' שבט התשע"ח / 05.02.2018 11:29

במשטרת ישראל התנהלה בחודשים האחרונים חקירה סמויה, שהחלה בשיתוף פעולה בינלאומי, נגד צעיר מישראל, שעל פי החשד מחזיק ומפיץ חומרי תועבה בהם נראים קטינים.

חוקרי מחלק הסייבר של היחידה המרכזית בירושלים, שפתחו בחקירה הסמויה, השתמשו במגוון אמצעים טכנולוגיים מהמתקדמים ביותר, שהביאו לאיתור פרטיו וכתובתו של צעיר מהמגזר החרדי, בן 18, תושב ירושלים, שעל פי החשד מחזיק ברשותו אמצעי מדיה שונים ובהם חומרי התועבה.

אמש (ראשון), עם מעבר של החקירה לשלב הגלוי, הגיעו חוקרי המשטרה בשעות הבוקר המוקדמות לביתו של החשוד עם צו שהוצא בבית המשפט, וערכו חיפוש.

במהלך החיפוש תפסו החוקרים מחשבים, מכשירים ניידים והתקני אחסון מדיה בהם על פי החשד מוחזקים חומרי תועבה – בהם נראים קטינים.

החשוד נעצר והובא לחקירה במחלק הסייבר ב”חשד להחזקה ופרסום תועבה ובו דמות קטין ושימוש בדמותו של קטין בפרסום תועבה”.

מעצרו של החשוד הוארך אמש בבית המשפט בשלושה ימים – עד ל-8.2.18.

“משטרת ישראל פועלת כל העת במגוון נרחב של שיתוף פעולה בינלאומי מול הרשויות השונות”, אומרים במשטרה. “זאת בשל העובדה שמרחב הסייבר נפרס על גבי רשת האינטרנט, ומאפשר לעבריינים לבצע עבירות בתחום, הנוגעות במדינות שונות”.

במשטרה מדגישים: “נגד החשודים פועלת המשטרה בנחישות לאיתורם ומעצרם, וזאת במטרה להפוך את מרחב הסייבר הנגיש לכל – לבטוח יותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות