‘אין גבול לציניות’: ביבי שיתף סרטון של ניצולת שואה נגד ‘ארץ נהדרת’

בנימין נתניהו שיתף בדף הפייסבוק סרטון בו מתועדת ניצולת השואה מרים אינדיג, בת יותר מ-90, כשהיא תוקפת קטע ששודר בתוכנית האחרונה של 'ארץ נהדרת'
אבי כץ
ט"ז שבט התשע"ח / 01.02.2018 18:38

ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף גם היום (חמישי) את התקשורת. הפעם הוא ‘סוגר חשבון’ עם תכנית הסאטירה ‘ארץ נהדרת’, שמרבה לתקוף אותו.

נתניהו שיתף בחשבון הפייסבוק שלו סרטון של ניצולת שואה, מרים אינדיג, שכבר עברה את גיל 90, בו היא מתייחסת בכאב לקטע ששודר בתוכנית השבוע על יום השואה – וכתב: “שמעתי בכאב את צערה של מרים אינדיג, ניצולת שואה כבת 90, על כך שהתוכנית ‘ארץ נהדרת’ פגעה בניצולי השואה ובחנה סנש, איתה ישבה בכלא לפני שהוצאה להורג. כנראה שאין גבול לציניות ואין גבול לאובדן הערכים”.

בסרטון שהעלה נכדה, דביר אינדיג לפייסבוק, נראית סבתו כשהיא ממררת בבכי בשיחת טלפון עם שר התקשורת איוב קרא.

“שמעתי בטלוויזיה שעושים צחוק מניצולי שואה ועושים צחוק מחנה סנש. הייתי איתה באותו בית סוהר ואני יודעת כמה אנחנו סבלנו, והיום פה, עושים צחוק מזה כאילו זה לא קרה”, אמרה אינגיד לקרא.

“אז יש מי שחיה אומנם עברתי את גיל 90 אבל אני עוד חיה ואני יכולה לשמוע דבר כזה. חייתי מתחת לאדמה חודשים, והייתי בבית סוהר ורצו להרוג אותנו. אי אפשר לספר בתוך דקה מה שעברתי. אז עכשיו אני יושבת מול הטלוויזיה ואני רואה שעושים צחוק וזה לא קרה? אבל זה קרה. וזה קרה עוד יותר. אבל איך יכולים לעשות דבר כזה, צחוק?”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין גבול לציניות של נתניהו
    01/02/2018 20:17
    לוי
  1. עם כל הצער וכאבה של ניצולת השואה בת ה-90 היא אולי מייצגת דור שלא מבין הומור עצמי שחור והשימוש בדבריה ע”י ביבי הוא ציני ואינטרסנטי אפילו יותר. לא בטוח שאכפת לו מהגברת. כן בטוח שהוא מנגח את יוצרי התכנית שיורדת עליו תכופות.