בן 65 התעלל שלש שנים בילד בן 11: הצמיד סכין מטבח לגרון ואיים עליו

הנאשם, שהתנדב בין השנים 2013-2016 בחלוקת אוכל בבית הכנסת 'שובה ישראל' באשדוד התעלל וביצע מעשים חמורים בילד, לפעמים בתדירות של פעם ביומיים • הצמיד סכין לגרונו, ואיים שלא יספר על המעשים, אחרת יהרוג אותו • בחלק מהאירועים הניח סכין מטבח גדולה על השולחן בחדר
חיים טוויל
ט"ז שבט התשע"ח / 01.02.2018 17:57

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושב אשדוד, בן 65, בגין ריבוי עבירות של מעשים חמורים במיוחד בנסיבות מחמירות, ניסיון להתעללות, מעשים חמורים והדחה בחקירה – עבירות אותן ביצע בילד כבן 11 על פני תקופה של כשלוש שנים.

מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד רננה לוי, עולה כי בין השנים 2013-2016 התנדב הנאשם בבית הכנסת ‘שובה ישראל’ באשדוד בחלוקת אוכל, וכן נהג להתפלל בבית הכנסת בתדירות יומיומית.

כתב האישום מתאר כי במהלך תקופה זו של כשלוש שנים, במקרים רבים ובתדירות של כפעם ביומיים, בשעות אחר הצהריים, התעלל הנאשם בקטין וביצע מעשים חמורים בעת היותם בבית הכנסת.

לרוב בוצעו המעשים בחדר פנימי הסמוך למטבח בבית הכנסת.

לפי כתב האישום, הנאשם ביצע את המעשים המיוחסים לו לאחר שאיים על הקטין באמצעות סכין מטבח שהצמיד לגרונו, שלא יספר לאיש על המעשים – אחרת יהרוג אותו.

הנאשם חזר ואיים על הקטין באופן דומה לאורך התקופה המתוארת ובחלק מהאירועים אף הניח סכין מטבח גדולה על השולחן בחדר.

בשנת 2016 עבר הקטין להתפלל בבית כנסת אחר ורק אז פסקו המעשים מצד הנאשם.

במקביל להגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות, כי הנאשם “ביצע עבירות חמורות ביותר במתלונן במשך שלוש שנים, כשהמתלונן רק בן 11 שנים. המשיב הסלים את מעשיו..  והתעלם מהכאב והפחד שגרם למתלונן”.

בבקשה נאמר עוד: “המשיב הצמיד סכין לגרונו של הקטין ואיים עליו כי ירצח אותו אם יספר… מסוכנותו של המשיב הינה כלפי המתלונן כאן אשר חושש מאוד מהמשיב ומשכך קיימת סכנה למצבו הנפשי, וכן כלפי ילדים ונערים אחרים שכן המשיב פגע במתלונן מתוך היכרות שטחית בבית הכנסת”.

בית המשפט אסר על פרסום חלקים מכתב האישום ובהם גם שמו של הנאשם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חברה רעה וחולה
    02/02/2018 00:39
    רובי
  1. מזל שלא רצח אותו כפי שנרצח הילד התמים בארה”ב אמאלה