איש העסקים החרדי חיים ליבוביץ מציע לתווך בין נתניהו לבן כספית

ספרו החדש של פרשן 'מעריב' בן כספית - 'נתניהו, הביוגרפיה' יוצא מהדפוס • נתניהו בטוויטר: "כספית עדיין לא למד להבחין בין משאלות ליבו לבין האמת" • העיתונאי הגיב: "ביבי, תירגע. קודם תקרא" • מי שהתערב היה חיים יענקל לייבוביץ, ידיד של השניים, שהציע שירותי תיווך: "פשוט חבל!"
אבי כץ
ט"ו שבט התשע"ח / 31.01.2018 15:56

דומה כי ביריבות שבין ראש הממשלה לכלי התקשורת, אין מי שנחשב שנוא בעיני בנימין נתניהו יותר מאשר בן כספית, הפרשן הבכיר של עיתון ‘מעריב’ (וחרדים 10 מבקש את סליחת פרשן ערוץ 10 רביב דרוקר, על דחיקתו אל המקום השני).

כספית נחשב מזה שנים למתנגד החריף ביותר של ראש הממשלה בנימין נתניהו ולא אחת התבטא: “מודה שאני אובססיבי לגבי נתניהו, הוא מסוכן לישראל”.

בעבר הוציא כספית את הספר  ‘נתניהו – הדרך אל הכוח’, ביוגרפיה של בנימין נתניהו, עם אילן כפיר ובתיה פלדמן, וכעת יצא לאור ספרו החדש על ראש הממשלה – ‘נתניהו, ביוגרפיה’.

אלא שבצהרים עברה הזירה לטוויטר כאשר נתניהו צייץ:

“אפשר לגלות שחברת הביטוח של ״הפרשן המוצלח״ בן כספית נאלצה לשלם 50,000₪ לרעייתי שרה על עוד השמצה שקרית של כספית נגדה. מסתבר שמעת לעת יש מחיר לפייק ניוז! הנה עוד ידיעה מופרכת של כספית מאוקטובר 2005. כפי שאתם רואים, אני עדיין כאן וכספית עדיין לא למד להבחין בין משאלות ליבו לבין האמת”.

ידיעה, בן כספית

כספית צייץ בתגובה:

“ביבי, תירגע. זו ביוגרפיה רצינית. קודם תקרא. אחר כך אשמח לשמוע תובנות. נוכל להיפגש בחשאי, כמו פעם. היא לא תדע”.

בתגובה צייץ איש העסקים החרדי חיים יענקל לייבוביץ, מי שהיה ממובילי קמפיין ‘נתניהו טוב ליהודים’ בשנת 1996, תוך שהוא מתייג את השניים:

“לי אישית חבל שאתם, לא. בהכירי את שניכם אני חושב שיכולתם דוקא להיות, כן. ראש ממשלה מצויין! אינטלגנט דמוקרט וחכם, וכתב בכיר מוצלח חכם ואינטלגנט. היה ראוי ורצוי שתוכלו להיות בקשר מקצועי. זה פשוט חבל.”

בן כספית

בן כספית. צילום: פלאש90

יוסי אליטוב, עורך עיתון משפחה, חידד את הרגע:

“איש העסקים החרדי חיים ליבוביץ, המיודד עם נתניהו וכספית, מציע באבירות את שירותי התיווך שלו. בהצלחה!”

וכספית הגיב על כך, כשהוא מתייחס לליבוביץ:

“הוא גידל את שנינו”…

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות