שוד חלפן הכספים: החרדית לשעבר שוחררה למעצר אצל אמא בבני ברק

צעירה בת 25, אמא לשלושה ילדים, חרדית לשעבר מבני ברק, נעצרה באמצע החודש בחשד שהייתה שותפה לשוד אלים של חלפן כספים במרכז ראשון לציון • ביום ראשון היא שוחררה למעצר-בית בבית אמא החרדית בבני ברק - עד תום ההליכים
חיים טוויל
ט"ו שבט התשע"ח / 31.01.2018 01:13

הצעירה בת ה-25, חרדית לשעבר תושבת בני ברק, שנעצרה באמצע החודש יחד עם עוד שני גברים, בחשד שהייתה שותפה לביצוע שוד של חלפן כספים במרכז ראשון לציון – שוחררה ביום ראשון למעצר-בית בבית אמא, עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

החשודה, שתפקידה בכנופיה, לפי המשטרה, היה לתצפת על הזירה ולנהוג ברכב המילוט לאחר השוד, היא אם לשלושה ילדים, הלומדים במוסדות חינוך חרדיים וגדלים כילדים חרדים.

אמה התחזקה במהלך השנים, התגרשה מבעלה הקודם והתחתנה עם חרדי המגדל את ילדיה, כמו גם את הנכדים, כאילו היו ילדיו שלו. הצעירה, שהלכה בצעירותה בעקבות אמא, נישאה לאברך חסידי, אולם לאחר שנולדו לבני הזוג שלושה ילדים, היא חזרה בשאלה ושינתה את אורחות חייה.

עוד בנושא: חרדית לשעבר מב”ב בכנופיה ששדדה מחלפן תיקים מלאים בכסף

השבוע, לקראת שחרורה מהמעצר, אמא היא שהניחה את הערבות עבורה, בסכום של עשרות אלפי שקלים, והתחייבה למלא את כל התנאים המגבילים בעת שהותה בביתה בבני ברק.

“כעת, במעצר הבית עד תום ההליכים, המשפחה רואה בזה מצד אחד דבר נורא, ומצד שני משהו טוב כי היא לפחות כעת תהיה חודשים בבית”, אומר מקורב למשפחה לחרדים 10.

כפי שדווח בחרדים 10, המשטרה סיימה ביום ראשון את חקירתם של שני חשודים בני 25 ו-27 תושבי רמלה, והחשודה מבני ברק – ופרקליטות מחוז מרכז מגישה כתב אישום נגדם.

החקירה החלה כאשר במשטרה התקבלה תלונה מבעל חנות להמרת כספים כי לאחר שהפקיד כסף בבנק במרכז העיר ראשון לציון, הוא יצא אל מכוניתו – ושם התנפלו עליו שני גברים, היכו אותו, חטפו ממנו שני תיקים שהכילו כסף זר במזומן, כרטיסי אשראי ומסמכים נוספים – ונמלטו מהזירה ברכב שהמתין להם בסמוך.

פעילות חקירתית של חורקי המשטרה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, הובילה מספר ימים לאחר מכן, לאיתורם של החשודים במעשה – ולמעצרם.

מהחקירה עלה כי פני ביצוע השוד, שלושת החשודים, כך לפי החשד, חילקו בניהם תפקידים: אחד מהם מאתר את הקורבן הפוטנציאלי ועוקב אחריו, השני מבצע את השוד, והשלישית מתצפתת ונוהגת ברכב המילוט.

עוד עלה מהחקירה כי אחד החשודים, בן 37 מרמלה, ביצע את השוד בזמן שהיה נתון במעצר בית מלא ובתנאים מגבילים.

בנוסף, החשוד השני, בן 25 מרמלה, נמלט מהשוטרים, לאחר שאותר ברמלה, כשהוא רוכב על אופנוע – וזאת מבלי שהוציא רישיון נהיגה מעולם. החשוד שנמלט נהג תוך סיכון חיי המשתמשים בדרך ואף חצה רמזור באור אדום.

לאחר שנעצר על ידי השוטרים, ניסה החשוד לשבש את החקירה והשליך חלק מהשטרות שהיו ברשותו לאסלה.

החשודים נעצרו באמצע החודש ומעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשל”צ. פרקליטות מחוז מרכז תגיש נגדם כתב אישום ובקשה לעצרם עד לתום ההליכים, בגין שוד בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לפשע ועבירות נוספות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות