קים ג’ונג-און, בא תראה איך עיריית בני ברק נפרדת מ”מפקד וידיד נערץ”

בעיריית בני ברק קיימו אירוע הוקרה נוצץ לרגל עזיבתו של ניצב משה (צ'יקו) אדרי • המוזמנים אמנם אכלו "דגים ולא בשר", אבל מצד שני הם נהנו ממקהלת ילדים ששרה לכבוד הניצב: "הו צ'יקו חבל שלא נשארת" • וכל זה אחרי שכבר התקיים אירוע בלשכת ראש העיר • גורמים בעירייה: "ראש העיר נהנה לבזבז כספי ציבור"
אריה ריבקינד
י"ג שבט התשע"ח / 28.01.2018 22:34

לצפון קוריאה יש עוד מה ללמוד: בכירי עיריית בני ברק נפרדו היום (ראשון) באירוע מיוחד מה”ידיד הנערץ”, מפקד משטרת מחוז תל אביב היוצא משה (צ’יקו) אדרי.

“הו צ’יקו, חבל שלא נשארת לסיים את מה שכבר התחלת”, שרו הבכירים לניצב שמסיים את תפקידו באירוע שעלותו, לפי בכירים בעירייה, מוערך בעשרות אלפי שקלים.

האירוע המדובר כלל שירותי הסעדה יוקרתיים, מקהלת ילדים בליווי מוזיקלי, עיצוב, תפאורה – וכמובן גם שלט ענק: “ניצבים לכבודך!”.

באירוע כינתה העירייה את אדרי “מפקד, מנהיג וידיד נערץ”, אלא שגורמים בכירים בשורותיה מתחו בשיחה עם אתר ‘וואלה’ ביקורת חריפה על “בזבוז כספי ציבור”.

זאת משום שלפני שלושה שבועות התקיים אירוע דומה בלשכתו של ראש העיר חנוך זייברט. ראש העיר, זימן אליו אז בכירים בעירייה, את ניצב אדרי ובכירים במחוז תל אביב, הודה להם על פעילותם, ואף העניק מתנה סמלית לאדרי לאות הוקרה על פעילותו במהלך כהונתו בתפקיד.

באירוע שהתקיים היום באולם בעיר השתתפו כ-60 אנשי עירייה, בהם חברי מועצה, מנהלי אגפים ומחלקות, עובדי עירייה וכ-150 אנשי משטרה.

מלבד הקייטרינג היוקרתי, והעיצוב המפואר, חיבר הסופר חיים ולדר שיר במיוחד לכבוד האירוע – ובוצע על ידי מקהלת הילדים ‘פרחי בני ברק.

“במחוז תל אביב יש ניצב מאוד חביב שעזר לעיר בני ברק וכל מה שמסביב”, שרו הילדים. בהמשך היה בית נוסף: “הוא הפך לשוטר, למפקד ואז ניצב – הוא הספיק די והותר ופתאום… הוא עזב”.

בכירים בעירייה טענו כי עלות האירוע מוערכת בעשרות אלפי שקלים, והיה ניתן להימנע מקיומו. גורם בכיר בעירייה אמר ל’וואלה’: “או שהעירייה הייתה צריכה לשלם לספקים מסיבות תמוהות והיא חיפשה תירוץ איך להעביר להם את הכסף, או שראש העיר נהנה לבזבז כספי ציבור. אין לכך שום הסבר אחר”.

כשראש העיר נשאל היום על ידי יקי אדמקר מוואלה – “מדוע יש להוציא פעם נוספת כספי ציבור לטובת אירוע נוסף?”, הוא ניתק את השיחה.

דובר עיריית בני ברק אברהם טננבוים דחה בתגובה את הטענות על בזבוז כספי ציבור ומסר: “הידוק הקשר עם המשטרה שווה כל שקל”.

מעיריית בני ברק נמסר בתגובה לחרדים 10: “מדובר בטקס שהוגשו בו לאכילה מנות מהזולות, היו בו דגים ולא בשר. מקהלת הילדים שייכת למרכז העירוני לילד ולמשפחה, בראשותו של הסופר הידוע חיים ולדר, שהינו מנהל המרכז, כך שלא הייתה כל עלות כספית למנהל ולמקהלה. גם ההוצאות למצגות היו מינימליות, ואילו הפקת האירוע בוצעה על ידי מר טלר, מנהל האולם העירוני ‘משואות’ ,שהינו עובד עירייה, ואין כל הוצאה כספית של העירייה”.

בעירייה הסבירו כי קיים הבדל בין שני האירועים: “באירוע שהתקיים לפני שבועות אחדים למפקד היוצא השתתפו עשרה אנשים בלבד- ראש העיר ,מ”מ ראש העיר, הסגנים וארבעה מנהלי אגפים. האירוע שהתקיים השבוע כלל כ-30 מנהלי אגפים ומחלקות בעירייה העומדים בקשר הדוק, במסגרת תפקידם עם המשטרה, וכמו-כן השתתפו כל הקצינים הבכירים של משטרת מחוז תל אביב ומרחב דן, כהוקרה למפקד המחוז היוצא, ניצב משה (צי’קו) אדרי ובהשתתפות ניצב דוד ביתן, המפקד הנכנס, כשהמטרה היא הוקרה למפקד היוצא והידוק קשרי העבודה בין העירייה לבין מפקדת המחוז והמרחב, לרווחתם ולאבטחתם של תושבי העיר.

חבל שכל אלו שמסרו מידע על האירוע לא דייקו בחלק גדול מהפרטים כנ”ל, ובנוסף לכך שכחו שבמשך עשרות בשנים התקיימה, כל שנה, מסיבה לקראת חג הפסח עם משטרת המחוז והמרחב בהרבה יותר משתתפים ובמנות הרבה יותר יוקרתיות. ומסיבה זו כבר לא מתקיימת שנים אחדות”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה מה ששרו לו במקום "מה יפית" המסורתי?
    28/01/2018 22:49
    יוסי הדוסי
  1. באמת ניאולוג, הולדר הזה.

  2. שבת
    29/01/2018 02:56
    משה כהן
  3. שאגודת ישראל תוריד את המילה שבת מהלוגו שלה ( יהדות התורה והשבת) שהרי במיילא לא עושים כלום לצביון השבת

  4. חברון לראשות העיר!!
    06/02/2018 01:28
    הפתעת הבחירות.
  5. כשהנציגים נבחרים על ידי דילים מסריחים לראש עיר לא אכפת מהתושבים.