‘חתיכת חצוף, חשש שמוביל ניסיון פוטש’: סערת הקלטת של אדלשטיין

זעם בליכוד על יו"ר הכנסת בעקבות הקלטות שפורסמו ברשת ב • אורן חזן: "להגיד על ראש ממשלה שהוא משוגע ולא יכול להמשיך בתפקידו זו חציית גבול מסוכנת"
אריה ריבקינד
י"ב שבט התשע"ח / 28.01.2018 13:10

חברי כנסת ושרים בליכוד מתחו היום (ראשון) ביקורת חריפה על יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין, בעקבות ההקלטות שפורסמו בכאן רשת ב’, בהן הוא נשמע מתבטא במפגש סגור נגד ראש הממשלה וחבריו לסיעה.

“אני מזועזע”, אמר ח”כ אורן חזן, יריב ותיק של יו”ר הכנסת, התוכנית קלמן-ליברמן בכאן רשת ב’. “יו”ר הכנסת ברוב חוצפתו אומר על ראש הממשלה ‘משוגע’. לבזות כך את הליכוד? להגיד שחצי מחבריה לא ראויים להיות בכנסת? מי שמך? אדלשטיין חתיכת חצוף שקיבל את המנדט מאיתנו.

“להגיד על ראש ממשלה שהוא משוגע ולא יכול להמשיך בתפקידו זו חציית גבול מסוכנת”, אמר חזן, “יש לחקור את הפגישה ואת כל הנאמר בה שכן מדובר בבעל תפקיד ממלכתי”.

חזן הוסיף: “מדבריו עולה חשש כי אדלשטיין מוביל נסיון פוטש של יו”ר כנסת שמחויב מתוקף תפקידו לממלכתיות נגד ראש ממשלה מכהן. זה לא עניין של מה בכך”.

לדבריו, “אחרי שבהתחלה האיש הזה אדלשטיין החרים אותי – היום הוא כבר מחרים את ראש הממשלה, 15 חברי כנסת מסיעת הליכוד בכנסת ואת המועמדים החדשים שלא ראויים לדעתו. נראה שבשקט בשקט גדל לנו כאן פוטין 2 שרוצה להשתלט ולקבוע בעצמו מי יהיה בהנהגה ומי לא!”

ההקלטות שפורסמו הבוקר בכאן רשת ב’ נלקחו ממפגש סגור שקיים אדלשטיין לפני שבועיים וחצי בנוכחות אישים ועיתונאים מהציונות הדתית. בין היתר, הוא נשמע אומר על ראש הממשלה: “יכול להיות שהאמירה של טראמפ, שאם יירה במישהו בשדרה החמישית זה רק יוסיף לו קולות, השפיעה עליו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות