הבליץ המדיני של נתניהו: טראמפ היום, מפגש עם פוטין בשבוע הבא

אחרי ביקור מלכותי אצל מודי בהודו, ביקור סגן נשיא ארה״ב מייק פנס בישראל, רצף פגישות עם רבים ממנהיגי העולם בדאבוס, והיום פגישה עם נשיא ארה״ב - ראש הממשלה ימריא ביום שני למוסקבה לפגישה עם הנשיא הרוסי
נתן פרל
ט' שבט התשע"ח / 25.01.2018 11:52

כך נראה מנהיג עולמי:  אחרי שבוע עם ראש ממשלת הודו, וביקור סגן נשיא ארצות הברית בישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו, ממשיך במפגשים האינטנסיביים שלו עם מנהיגי העולם.

ראש הממשלה בנימין נתניהו השוהה כעת בדאבוס שבשווייץ, שם נערך הפורום הכלכלי-עולמי השנתי, ישוב אמנם מחר (שישי) לישראל, אבל לא להרבה זמן: ביום שני הוא יצא למוסקבה לפגישה עם נשיא רוסיה ולדמיר פוטין.

במפגש ידונו השניים בשלושה נושאים מרכזיים: הפעילות הרוסית בסוריה, ההתבססות האיראנית בגבול הצפון, והתנהלות איראן בכל הקשור להסכם הגרעין והטרור.

אתמול נפגש נתניהו עם שורת מנהיגים בכירים – ביניהם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, נשיא צרפת עמנואל מקרון, ראש ממשלת קנדה ג’סטין טרודו, וראש ממשלת בלגיה שארל מישל.

אחר הצהריים, יוועד ראש הממשלה בדאבוס עם נשיא ארה”ב דונלד טראמפ. תהיה זו הפגישה הרביעית בין השניים בתוך שנה, ופגישה ראשונה מאז הודיע הנשיא על ההכרה בירושלים כבירת ישראל.

בחודש הבא יהיה ראש הממשלה גם בכנס הביטחון במינכן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות