‘השמירה’ מזהיר את תושבי קראון הייטס: היו ניסיונות שוד בסופשבוע

ארגון 'השמירה' פרסם הודעת אזהרה לקהילה היהודית בשכונת קראון הייטס, לאחר שבסוף השבוע התרחשו מספר ניסיונות שוד ברחבי השכונה • בכל המקרים השודדים, שהיו עם מסכות סקי, נמלטו
נתן פרל
ח' שבט התשע"ח / 24.01.2018 17:10

ארגון ‘השמירה’ בברוקלין פרסם הודעת אזהרה לקהילה היהודית בשכונת קראון הייטס, לאחר שבסוף השבוע התרחשו מספר ניסיונות שוד ברחבי השכונה בה מתגוררות אלפי משפחות חרדיות.

תקרית השוד הראשונה דווחה ביום חמישי בלילה, בשדרת אולבני ורחוב קרול: השודד תואר כגבר שחור, שלבש מסכת סקי, בעודו מציג סכין. למרבה המזל, הקורבן הצליח להימלט. חברי ‘השמירה’ וכוחות משטרה ביצעו חיפושים באזור אך לא איתרו את השודד.

התקרית השניה התרחשה ליד רחוב קרול ושדרת סקנקטדי, ביום שישי בערב. הקורבן צעד הביתה מבית הכנסת כאשר שני גברים שחורים, עם מסכות סקי, ניסו לשדוד אותו. הם לא הציגו סכין או כלי נשק. הקורבן נמלט לביתו של קרוב משפחה, חבר בארגון ‘השמירה’. החבר פתח בחיפושים אחר החשודים, אך הם לא נמצאו.

האירוע הבא התרחש ברחוב קראון ושדרת ברוקלין, אף הוא ביום שישי בלילה: המפגש עם השודד היה זהה, נסכת סקי עם סכין ביד. אנשי המשטרה הוזעקו כ-15 דקות לאחר התקרית. כוחות המשטרה חיפשו את השודד, אך לא הצליחו לאתר אותו.

“אנא הישארו ערניים מאוד. אם רוצים ללכת בלילה, בבקשה לללכת עם חבר”, אומרים בארגון. “אם ניגש אליכם גנב, אל תהססו לצעוק לעזרה, ומיד להתקשר ל’שמירה'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות