בחדשות 2 דיווחו על התלבטות של מנדלבליט – ואהוד ברק כבר מתפרע

בנקודת הזמן הזאת לא מצליחים החוקרים למצוא משהו מובהק ב'תיק המתנות' - ובסביבתו של מנדלבליט מסבירים את הבעיה בכתב אישום "לא נעול": "אם נתניהו יזוכה - לא יקראו לאלשיך להתאבד אלא למנדלבליט" אהוד ברק בטוויטר: "חרפת עולם תרחף מעל ראשו של מי שימרח את מה שכולנו כבר יודעים, בלי משפט"
חיים טוויל
ז' שבט התשע"ח / 23.01.2018 21:42

המלצות המשטרה בתיקי החקירה של  נתניהו יוגשו בקרוב, אבל הדילמה של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט אמיתית: האם להגיש כתב אישום?

לפי דיווח הערב (שלישי) של עמית סגל בחדשות 2, בסביבתו של היועץ המשפטי התייחסו לדילמה שתעמוד בפניו עם קבלת ההמלצות בחקירת ‘תיק המתנות’.

שכן, לפי הדיווח, אם נדמה היה שכתב אישום נגד ראש הממשלה הוא רק שאלה של מתי ובאיזה סעיפים – ולא שאלה של “האם”, כעת נחשפים פרטים מאחורי הקלעים של התלבטות היועץ.

על פי הדיווח בחדשות 2, בסביבתו של מנדלבליט מסבירים כי יש בעיה גדולה בהגשת כתב אישום “לא נעול” נגד ראש ממשלה.

לדבריהם, “הגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה ואז זיכוי של נתניהו בבית משפט יהיה ממש חורבן מערכת אכיפת שלטון החוק. אם נתניהו יזוכה לא יקראו לאלשיך להתאבד אלא למנדלבליט”.

בחדשות 2 דווח, כי על פי ההערכה, גם בנקודת הזמן הזאת לא מצליחים החוקרים למצוא משהו מובהק בתיק המתנות, כמו בתיקים ציבוריים אחרים שהסתיימו בהרשעה.

בסביבתו של מנדלבליט מסבירים, כי חלק ממורכבות התיק היא שאלת הדו צדדיות של יחסי נתניהו וארנון מילצ’ן, וכי עדיין לא נמצא משהו מובהק, חותך, ולא נתון לפרשנויות סותרות.

מצב כזה עשוי לגרום להתארכות התהליך בפרקליטות, עד לקבלת החלטה.

יש לציין כי החקירה המורכבת טרם הסתיימה והמשטרה עדיין לא סיכמה אותה, ועל כן מנדלבליט טרם גיבש עמדה. עם זאת, בחדשות 2 נאמר, כי הרושם הוא שבפרקליטות יש לכמה אנשים כבר כיוונים.

מי שכבר מרגיש כמו חתול שסחבו לו את צלחת החלב, הוא ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק שצייץ בחמת זעם בחשבון הטוויטר שלו:

‘המריחה הגדולה׳ החלה. בערוץ 2 פורסם: היועמ”ש מפחד שנתניהו יזוכה והוא יידרש ׳להתאבד׳? נפלת על הראש? נפל עליך פחד? חרפת עולם תרחף מעל ראשו של מי שימרח את מה שכולנו כבר יודעים, בלי משפט”.

לדבריו, “יועמ״ש חסר עמוד (או חוט) שידרה הוא מתכון בטוח להשחתת המדינה ולגלישת ישראל במדרון אל ׳עולם שלישי׳”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    "מתפרע" ימגזימים. כולה כתב בטוויטר קצת אמת.
    24/01/2018 10:30
    ילדתימן
  1. השחיתות והצחנה מבלפור קשים כבר להתעלמות. כל מה שאמר הוא שצריך כבר להכנס למשפט, שיוכיח חפותו מר רוה”מ.

    • יהודי מעריך רה"מ   25/01/2018 21:29

      מה?
      אתה לא מבין שכל הסיפור זה רק כדי להפיל ראש ממשלה ימני מוצלח.
      הברק הזה הוא נפל פוליטי. הביא רק אסונות עלינו.