“סביבה עוינת”: אישום נגד החרדי שיידה שקית זבל על רכבו של החייל

הפרקליטות הגישה כתב אישום כנגד מאיר ויספיש, תושב בית שמש בן 28, בגין יידוי שקית זבל לעבר רכב שנהג בו חייל • "שקית הזבל פגעה ברכבו וכתוצאה מכך נבהל, איבד שליטה על רכבו ופגע בעמוד תאורה"
חיים טוויל
ז' שבט התשע"ח / 23.01.2018 19:33

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו”ד בריג’יט ויטאלי, הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד מאיר ויספיש, תושב בית שמש בן 28, בגין יידוי שקית זבל לעבר רכב שנהג בו חייל.

על פי כתב האישום, לפני כשבועיים הגיע חייל במסגרת תפקידו לבית שמש, כשהוא לבוש במדים. בשלב כלשהו החלו להתגודד סביבו קיצונים חרדים.

משהבין כי הוא נמצא בסביבה עוינת, ביקש החייל לעזוב את המקום וחזר לרכבו. בשלב מסוים נכנס החייל עם רכבו בטעות לרחוב ללא מוצא, ושם נתקל בהתקהלות של עשרות חרדים, שהתגודדו סביב רכבו וקראו לעברו קריאות גנאי.

בעוד החייל מבצע פניית פרסה כדי לצאת מהאזור, יידה הנאשם שקית זבל אותה הוציא מפח זבל שהיה ברחוב – לעבר רכבו של החייל.

“שקית הזבל פגעה ברכבו של המתלונן וכתוצאה מכך נבהל המתלונן, איבד שליטה על רכבו ופגע בעמוד תאורה שהיה ברחוב”, נאמר בכתב האישום. “בעקבות התנגשות זו הרכב ניזוק, הפגוש הקדמי נפל, והמתלונן לא הצליח להניע את הרכב ולצאת מהרחוב”.

לפי כתב האישום, החייל הזעיק משטרה ונשאר ברכבו להמתין לשוטרים במשך דקות ארוכות, בעוד המתקהלים – וביניהם הנאשם – הקיפו את רכבו, צעקו לעברו ודפקו על רכבו.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם המתלונן נזקק לטיפול רפואי ונגרם נזק לרכב.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות