יועמדו לדין? יש תשתית ראייתית נגד הח”כים זחאלקה וזועבי מבל”ד

חברי מפלגת בל"ד נחשדים בביצוע עבירות שונות - ביניהן: קבלת דבר במרמה, זיוף והלבנת הון • בין החשודים: באסל ראטס, שיושב בכלא • החקירה נפתחה בעקבות דיווחים על כספי תרומות בבחירות 2013 והוצאות בבחירות 2015
חיים טוויל
ז' שבט התשע"ח / 23.01.2018 12:46

המשטרה הודיעה היום (שלישי) כי התגבשה תשתית ראייתית לכאורה כנגד חברי כנסת ממפלגת בל”ד – גמאל זחלקה, חנין זועבי,ג’ומעה אזברגה, והח”כ לשעבר  באסל רטאס, החשודים בעבירות מתחום טוהר המידות, קבלת דבר במרמה, זיוף, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים.

התשתית הראייתית גובשה בתום חקירה נרחבת ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433, במסגרתה נחקרו מספר רב של מעורבים, חלקם באזהרה – לרבות נבחרי ציבור.

החשודים נחקרו בליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, בעקבות דיווחים שהועברו למבקר המדינה על ידי המפלגה בנוגע לכספי תרומות שהתקבלו בבחירות 2013 ובנוגע לדיווחים על הוצאות בבחירות 2015.

כאמור, המשטרה הודיעה כי עם סיום החקירה סבורים החוקרים כי נתגבשה תשתית ראייתית לכאורה נגד בעלי תפקידים במפלגה, כל אחד על פי חלקו, לביסוס החשד למעורבות בעבירות מתחום טוהר המידות, קבלת דבר במרמה, זיוף, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים וכן עבירות נוספות.

תיק החקירה הועבר לעיון הפרקליטות לצורך עיון והחלטה באשר להעמדה לדין.

בבל”ד הגיבו להמלצות המשטרה להגיש כתבי אישום נגד חברי הסיעה: “הסלמה מסוכנת ברדיפה הפוליטית נגד הנהגת הציבור הערבי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות